زنان عرب خریدار اصلی مازراتی می باشند

۰۹اردیبهشت،

زنان سعودی همچنان حق رانندگی ندارند، اما جالب است بدانید مشتری پرو پاقرص خودروهای مازراتی می باشند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،  پایگاه اینترنتی عربین بیزنس گزارش داد: زنان سعودی در مقایسه با زنان سایر کشورها، خودروهای اسپرت مازراتی را بیشتر خریداری می‌کنند.
اومبرتو چینی، مدیر بازاریابی خارجی شرکت به خبرنگار عربین بیزنس گفته است که بیش از یک چهارم فروش برند ایتالیایی مازراتی در کشورهای عربی بوده است. در همین حال نیمی از همۀ مازراتی‌هایی که در کشورهای نفتی همسایه فروش رفته، خریداران آن زنان بوده‌اند.
چینی در این باره می‌گوید: مازراتی طرفداران بسیاری در میان زنان دارد. در مجموع فروش مازراتی خاورمیانه بسیار بالاست و از همه جالب‌تر اینکه خریداران اصلی آن در خاورمیانه زنان می باشند که کویت از جمله آنهاست. در کویت نزدیک به ۵۰% و در عربستان سعودی نزدیک به ۲۵% از خریداران مازراتی را زنان تشکیل می‌دهند که تاکنون این مسئله اعلام نشده بود و شما حتی تصور آن را نمی‌کردید.
فروش مازراتی در کشورهای خاورمیانه همواره بیشتر بوده و در واقع سبب افزایش تولید این برند ایتالیایی نیز همین مسئله بوده است. مازراتی امیدوار است میزان فروش جهانی خود را تا سال ۲۰۲۴ از ۶٫۲۰۰ (رقم سال قبل) به ۵۰٫۰۰۰ عدد برساند.
گفتنی است فروش خودروهای مازراتی سال قبل (با ۴۱۷ عدد خودرو) در مقایسه با سال ۲۰۱۱(۳۰۴ عدد) از افزایش ۳۷ درصدی برخوردار بوده و این خودرو را در میان پرفروش‌ترین قرار داده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.