زنان قرآنی در سریال انیمیشن مصری معرفی می‌شوند

زنان قرآنی در سریال انیمیشن مصری معرفی می‌شوند
خبر – ۲۶ شهریور – منبع : فارس

«یحیی الفخرانی» هنرمند مصری بعد از موفقیتش در ساخت دو سریال انیمیشن، زنان در قرآن را یک سریال انیمیشن جدید معرفی می‌کند.


زنان قرآنی در سریال انیمیشن مصری معرفی می‌شوند

به گزارش سینمافردا ، «یحیی الفخرانی» هنرمند مصری بعد از موفقیتش در ساخت دو سریال انیمیشن با عنوان‌های «داستان‌های انسان در قرآن» و «داستان‌های حیوانات در قرآن» قصد دارد سریال جدیدی با الهام از قرآن کریم بسازد.

بنابر این گزارش وی جزء سوم کارهای خود را «داستان‌های زنان در قرآن کریم» عنوان کرده و گفته است که وی در مراحل اولیه و مقدمات ساخت این سریال انیمیشن است و آن را قبل از موافقت الازهر پخش نخواهد کرد.

الفخرانی گفته است که جلساتی با محمد بهجت نویسنده مصری و محمد الفرماوی کارگردان مصری که قبلا با او در این زمینه کار کرده‌اند داشته تا مهمترین افرادی که باید در اثر جدیدش باشند را تعیین کند.

وی افزوده است: امیدوارم این سریال موجب افزایش هشیاری و بیداری بینندگان و افزایش آشنایی و معرفت آنها به سیره انبیا(ع) و معاصران آنها شود.

الفخرانی با بیان اینکه این آثار انیمیشن تنها برای کودکان نیست و بزرگسالان نیز باید آنها را ببینند، تاکید کرد: وقتی درباره شخصیت‌هایی که قرار است در این اثر به نتیجه رسیدیم حتما آن را به الازهر ارائه خواهم کرد تا بر سلامت کارمان اطمینان حاصل کنیم.

به گزارش فارس، مهمترین سریال انیمیشن ماه رمضان گذشته در مصر و جهان عرب سریالی با عنوان «داستان انسان در قرآن» بود که در آن افرادی که نام آنها در قرآن آمده است از جمله نمرود، اصحاب اخدود، صاحب دو بهشت، طالوت، جالوت، ذوالقرنین، یاجوج و ماجوج، مومن آل فرعون معرفی شدند.

در آن سریال چهره‌هایی چون حنان ترک، فتحی عبدالوهاب، لطفی لبیب و احمد عزمی اقدام به دوبله شخصیت‌ها در این سریال کرده بودند که تیزر آن در زیر قابل رویت است.

 

: برای به اشتراک گذاشتن این مطلب با دوستان خود از لینک روبرو استفاده کنید


خبرنامه سینما فردا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.