زنان و مردان سارق در لباس مشتریان بد پسند

۱فروردین ۱۳،

رئیس پلیس آگاهی مرکزی دربارهٔ اخطاری به کسبه در ایام نوروز گفت: زنان و مردان سارق اغلب به شکل مشتریان بدپسند وارد مغازه می‌شوند.

 
سرهنگ رضا احمدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: کاسبان محترمی که در ایام نوروز به سبب رفاه حال شهروندان و مسافران درب مغازه‌ها خود را باز می‌کنند باید به شدت مراقب اطراف و سارقان مشتری نما باشند.
 
رئیس پلیس آگاهی مرکزی افزود: سارقان مشتری نما که اغلب زن نیز می باشند با ورود به مغازه و درخواست‌های پی در پی اقدام به گیج کردن فروشنده می‌کنند و در یک موقعیت مناسب اموال را به سرقت می‌برند.
 
 این مقام مسئول انتظامی ادامه داد: گفتنی است که این گونه سارقان به صورت دسته جمعی نیز وارد مغازه می‌شوند و به بهانه‌های مختلف فروشنده را مشغول می‌کنند و در فرصت مناسب اقدام شوم خود را پیاده کرده و اجناس مغازه را به سرقت می‌برند و پس از آن بلافاصله مکان را ترک می‌کنند.
 
سرهنگ احمدی خاطر نشان کرد: همچنین کسبه محترم به طور حتم از دوربین های مداربسته استفاده کنند و صندوق پول خود را در معرض دید سایرین قرار ندهند و از جدارها و حاشیه های بالای تابلو و درب مغازه جهت ایمنی و غیر قابل نفوذ بودن اطمینان حاصل کنند./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.