زنان چگونه توسط قذافی شکار می‌شدند؟

به تازگی کتابی جدید درباره ارتباطات غیراخلاقی معمر قذافی رهبر سابق لیبی و زنان در فرانسه منتشر شده است.

به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه کویتی القبس، در این کتاب با عنوان “شکارها در حرمسرای قذافی” آمده است که قذافی دختران و زنان را در جشن‌ها، آرایشگاه‌ها و زندان شناسایی و انتخاب می‌کرد. این کتاب که “شوک‌آور” توصیف شده توسط “آنیک کوجین” خبرنگار لوموند فرانسه نوشته شده است.

نویسنده در این کتاب سوءاستفاده جنسی قذافی و قربانی شدن صدها نفر از زنان لیبی، آفریقا و اروپا را به دست او به تصویر کشیده است.

مردی که همیشه به دفاع خود از زنان و حقوق آنها در جهان عرب و آفریقا افتخار می‌کرد. در این کتاب به زندگی زن جوان ۲۲ ساله‌ای اشاره می‌شود.

او هنگامی که ۱۵ ساله بود از طرف مدرسه برای تقدیم دسته گل و خوش‌آمدگویی به قذافی در بازدید او از این مدرسه انتخاب می‌شود.

در روز بعد این دختر توسط نیروهای وابسته به قذافی ربوده می‌شود و پس از مدتی اقامت در باب العزیز محل استقرار قذافی و ضرب و شتم و تجاوز جنسی به یکی از محافظان دیکتاتور تبدیل می‌شود.

زنانی که با نویسنده کتاب ملاقات کرده‌اند همگی از آسیب‌ها و مشکلات روحی رنج می‌بردند. قذافی هر زنی را که دوست داشت و میلش می‌کشید انتخاب و به محل اقامتش منتقل می‌کرد.

نیروهای ارتش و پلیس لیبی، زنان را به زور از دانشگاه‌ها یا آرایشگاه‌ها به باب العزیزیه منتقل می‌کردند تا زیرنظر پرستاران خارجی یعنی گالینا، ایلینا یا کلودیا تحت آزمایش خون قرار بگیرند.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.