زندانیانی که عکس‌های زندان را در سایت‌های ضد انقلاب منتشر می‌کنند + تصاویر

سایت ضد انقلاب کلمه، وابسته به جریان ورشکسته فتنه در خبری مشکوک و البته جالب توجه برای برخی مسئولان، عکس‌هایی را از سالن ۱۲ اندرزگاه چهار زندان رجایی شهر منتشر کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ در خبر مشکوک سایت کلمه (سایت وابسته به منافقین و میر حسین موسوی) که به صورت گزارش تصویری منتشر شده است نکات بسیار جالب توجهی دیده می‌شود.

در نگاه اول به این خبر که حاوی عکس‌هایی از داخل سالن ۱۲ اندرزگاه چهار زندان رجایی شهر (اندرزگاهی که مربوط به زندانیان امنیتی) است سوالی به ذهن متبادر می‌شود که چگونه زندانیان امنیتی درزندان دوربین عکاسی و یا هر وسیله مجهز به دوربین داشته‌اند که با استفاده از آن توانسته‌اند عکس‌هایی از بند مورد اشاره را منتشر کنند به ویژه اینکه امکان بارگذاری این عکس‌ها از داخل زندان به صورت اینترنتی وجود دارد.

اما نکته جالب توجه دیگر در عکس‌های مورد اشاره اینکه، تصاویر منتشر شده از زندان رجایی شهر تفاوت بسیاری با تعاریفی دارند که از سوی زندانیان شناسنامه‌دار و تابلو دار ضد نظام گاها در فضای مجازی منتشر می‌شود.

در تعاریف زندانیان امنیتی از زندان‌هایی که حکمشان در آنجا اجرا شده وضعیت بد زندان، نبود امکانات، نمور بودن و خلاصه هر چیز که تصویر بدی از محل اجرای حکم (زندان) را نشان بدهد دیده می‌شود، اما در عکس‌های منتشر شده از سوی سایت کلمه امکاناتی نظیر یخچال، کولر، وجود کتابخانه، سالن مفروش و اتاق‌هایی تمیز و سنگ شده کاملا مشهود است.

نکته قابل توجه از سوی مسئولین امر اینکه چرا باید داخل زندان امکاناتی فراهم باشد که زندانیان امنیتی به راحتی بتوانند عکس گرفته و از همه مهمتر عکس‌های ثبت شده را به فضای مجازی منتقل کنند.

و نکته دیگر که پاسخ افراد تابلو دار را می‌طلبد پاسخ به این سوال است که، شرایط بد زندانی که شما از آن دائما سخن می‌گوئید کجاست؟


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.