زندانی شدن اختیاری برای رهایی از استرس +عکس

Prison-Inside-Me

Prison-Inside-Me

استرس در جوامع امروزی به امری عادی تبدیل شده است و انسان های بسیاری را می تواند دید که دچار این مشکل شده اند و حتی خود ما که الان در حال خواندن این مطلب هستیم هم ممکن است دچار استرس باشیم .

روانشناسان تا به حال راه های گوناکون را برای درمان این مشکل جهانی پیشنهاد کرده اند اما همیشه این راه ها مفید نیستند و مردم به سمت روش های عجیب و غریب می روند که یکی از آن ها چندی است در کره جنوبی انجام می شود.

کاهش استرس

ثبت نام در زندان کاری است که در کره جنوبی برای رهایی از استرس انجام می دهند. مردم خودشان را به زندان معرفی می کنند تا استرس های زندگی از آن ها دور شده و بتوانند پس از مدتی دوباره زندگی آرامشان را از سر بگیرند.

“کوون یونگ سئوک” مردی ۴۷ ساله است که ایده اصلی این روش را ارائه کرده و خانه خود را نیز به یک زندان رهایی از استرس تبدیل نموده است. این مرد سال گذشته با صرف ۱۹ میلیون دلار سلول های مختلف را در خانه خود ساخت تا پذیرای افراد پر استرس باشد.

در این زندان همه باید وسایل شخصی را تحویل داده و یونیفرم مخصوص را به تن کنند سپس به سلول های خود می رون که تنها یک دستشویی، یک روشویی و یک میز کوچک درون آن قرار گرفته است. غذا از روی دریچه ای درون درب به داخل فرستاده می شود و بیشتر اوقات را باید درون سلول باشند تا تمرکز بیشتری روی زندگی داشته باشند.

در صورت نیاز مراجعین کلاس های آموزشی و رفع استرس نیز در محل مخصوص زندان برگزار می شود که شرکت در آن ها به زندانیان آرامش خواهد داد. هزینه هر دو شب اقامت در این زندان ۱۴۶  دلار است و معمولا کسی بیش از این در زندان اقامت نمی کند .

Prison-Inside-Me2 Prison-Inside-Me6 Prison-Inside-Me4 Prison-Inside-Me3

The post زندانی شدن اختیاری برای رهایی از استرس +عکس appeared first on آلامتو.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.