زندانی هنگام آزادی ۵۰ جرم جدید آموخته است/ برخی در فساد اداری متخصص هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی تمدن عصر سه شنبه در اولین همایش آموزش انتظامی کارکنان دولت اظهار داشت: در این همایش افراد و کارکنان با آخرین شیوه وقوع جرم اداری آشنا و راه های جلوگیری از آن را در محیط کار فرا می گیرند. دور هم جمع شدیم تا بدانیم چگونه با پیشنهادات اغواکننده و رشوه برخورد کنیم.

وی ادامه داد: اگر سیره ائمه(ع) به خوبی در جانمان ریشه کرده بود، امروز به جای این موضوعات در حالی که درباره ائمه(ع) صحبت می کنیم، بیشتر سخن می گفتیم.

به گفته تمدن استانداری در موضوع آموزش بحث های مهمی را از جمله مسائل حقوقی پیگیری و دوره پدافند غیرعامل را نیز برگزار کردند. احساس کردیم موضوع فساد اداری وجهه مشترک ما و پلیس است به همین دلیل آن را در دستور کار قرار دادیم.

استاندار تهران با اشاره به اینکه در بسیاری از پرونده ها افراد با کارت های جعلی اقدام به سوءاستفاده از دستگاه های دولتی می کنند، گفت: اگر ممارستی کافی داشته باشیم از مشکلات بسیاری جلوگیری می کنیم. جلوگیری از سوءاستفاده ها می تواند از آسیب های بسیاری که به دستگاه ها وارد می شود، بکاهد. بسیاری در شیادی و فساد اداری متخصص هستند و ادارات ما را به ورطه نابودی می کشانند. اگر کارمندان از این روش ها  آگاهی یابند، می توانیم جلوی آنها را بگیریم.

وی ادامه داد: باید کاری کنیم که جلوی این گونه اقدامات را از نطفه بگیریم. برخی اوقات این افراد کارهایی را انجام می دهند که شیطان دست هایش را مقابل آنها بالا می برد و آدم از کارهای آنها متحیر می شود. در موارد بسیاری فرد را به دلیل ارتکاب یک جرم به زندان می فرستیم، اما وقتی آزاد می شود، ۵۰ جرم را یاد گرفته است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.