زنده به گور کردن یک پسر! +عکس

۲۴م دیماه ،

یک مرد آمریکایی به جرم ضرب و شتم وحشیانه پسربچه ۱۳ساله‌اش و انداختن او داخل قفس سگ، به ۸۰ سال زندان محکوم شد.

ممتازنیوز: یک مرد ۴۰ ساله آمریکایی به اتهام نگهداری پسربچه ۱۳ ساله اش داخل قفس سگ و ضرب و شتم وی تا سر حد مرگ و سپس دفن پسرش در یک قبر کم عمق در نزدیکی منزلش روز قبل (جمعه) به ۸۰ سال حبس محکوم شد.

«ریلی چوت» با اقرار مصلحتی به جرم خود در برابر دادستان ها در ماه جاری توانسته است ۴۰ سال از حبس ۱۲۰ ساله خود را که به جرم رفتار بی رحمانه با پسرش «کریستین» و مرگ وی در سال ۲۰۰۹ میلادی با آن روبرو شده بود را کم کند و نهایتا به ۸۰ سال حبس محکوم شود.

بر اساس این خبر، کریستین هنگام مرگش کمتر از ۲۷ کیلو وزن داشته است و دو سال آخر عمر خود را در قفس سگی که تقریبا یک متر ارتفاع داشته، گذرانده است و مرتبا نیز از پدرش کتک می خورده است.

پدر کریستین با حضور در دادگاه اینطور گفته است که: من متوجه شدم که چقدر اشتباه کردم. من تمام مسئولیت را بر عهده می گیرم و به خاطر کارهایم بسیار شرمنده و پشیمان هستم. من عاشق پسرم بودم!

در این خبر آمده است که جنازه کریستین در سال ۲۰۱۱ میلادی توسط کارآگاهان و بعد از آن کشف شده است که خواهر بزرگ تر این پسربچه به بستگانش گفت که برادرش دو سال پیش و به سبب مشت های پی در پی پدرش مرده است.

بر اساس این خبر، پدر و مادر کریستین جنازه پسرشان را داخل کوله پشتی می گذارند و سپس بدنش را با قرار دادن انجیل روی سینه اش می سوزانند.

کریستین ابتدا داخل اتاق خواب، بعد داخل حمام حبس و سپس به پایه های تخت خواب بسته می گردد و زمانیکه می تواند فرار کند،‌ پدرش او را داخل قفس سگ می اندازد و به او ته مانده غذا می‌دهد.

مادر کریستین نیز که در سال ۲۰۱۱ داخل زندان از همسرش جدا شد، در مقابل دادستان ها اقرار مصلحتی به جرم کرد و قبول کرد که در مرگ پسرش با همسرش همکاری داشته است. او قرار است در ماه فوریه به اتهام غفلت از فرزندش محاکمه شود.

این زن آمریکایی گفته است که از ترس اینکه حضانت بچه‌هایش را از دست بدهد، سوء رفتارهای همسرش با کریستین را گزارش نکرده است.

فارس

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.