زنده نگه داشتن نام شهیدان پاسداشت ارزش های انقلاب است

به گزارش ایرنا، ‘علیرضا شهبازی’ روز یکشنبه در نشست ستاد کنگره زنان شهیده افزود: مساله شهید و شهادت در اعتقادات دینی و ملی ملت مسلمان ایران دارای والاترین ارزش هاست.

وی افزود: کردستان عزیز شهیدان مظلومی را تقدیم انقلاب و نظام کرده است, بنابراین باید در این استان توجه ویژه ای به این مهم شود.

استاندار کردستان برگزاری کنگره های مرتبط با شهیدان را در جهت بسط فرهنگ ایثار و شهادت بسیار ارزشمند دانست و گفت: انتظار داریم تمامی دستگاه های اجرایی استان همکاری لازم را در راستای برپایی هر چه بهتر کنگره بزرگداشت یاد و خاطره شهیده ناهید فاتحی کرجو در آذرماه سالجاری داشته باشند.

شهبازی در ادامه با اشاره به فعالیت منسجم و مثبت کمیته های تشکیل شده در ارتباط با برگزاری این کنگره حضور پر رنگ روابط عمومی ادارات و سازمان های سطح استان و همچنین اصحاب قلم و رسانه در جهت انعکاس هر چه بهتر برنامه های پیش بینی شده در این کنگره کشوری را ضروری دانست.

وی در پایان خواستار همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری سنندج در برپایی این کنگره و پیش بینی برنامه هایی جهت آشنایی هر چه بیشتر شرکت کنندگان در این رویداد فرهنگی ارزشی با شهدای خطه خون رنگ کردستان شد.

۵۳۳/۳۲۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۳۰۵۵۰۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.