زندگی امام هادی(ع) در برنامه مهرتابان

به گزارش ممتازنیوز به نقل از جام جم آنلاین در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

جام جم آنلاین: همزمان با سالروز میلاد امام هادی(ع)، برنامه مهرتابان با محوریت شناخت امام علی النقی(ع) از رادیو قرآن پخش می شود.

محمد سلیمی سردبیر برنامه مهرتابان گفت:  همزمان با میلاد حضرت  امام هادی (ع) و در پی توهین چند ماه اخیر به ساحت مقدس آن به این مساله  که “امام علی نقی(ع) کیست؟” بزرگوار دربرنامه مهر تابان  پرداخته می شود.

سردبیر برنامه مهرتابان با اشاره به غربت  امام هادی (ع) در بین مسلمانان ادامه داد: در برنامه “مهرتابان” سعی کرده ایم تا با بخش های گوناگون سیره و زندگی آن امام همام را به مردم معرفی کنیم .

 وی افزود: یکی از بخش های این برنامه “خردسال قرآنی” است که در آن حجت الاسلام راستگو در کلاسی متشکل از نوجوانان و کودکان با زبان آنها به شرح داستان زندگی امام هادی(ع)  و نکات اخلاقی  زندگانی و سخنان ایشان  می پردازد.

سلیمی  فواصل و متون پژوهشی برنامه را مبتنی بر زندگی , مدح و روایات مربوط به امام هادی (ع) عنوان کرد و ادامه داد: علاوه بر فواصل تواشیح مربوط به حضرت  , حجت الاسلام  محمدحاج ابوالقاسم نیز در بخش “سخن روز” فضایل زندگی امام هادی(ع) را در بحثی کارشناسی برای شنوندگان بیان می کند.

سیره امام هادی (ع) و بیان زندگی آن بزرگوار با نگاهی کارشناسی محور و پژوهشی ساعت ۷:۴۵ از رادیو قرآن پخش می شود.

وی  با اشاره به بخش کارگاهی که ساعت ۸:۴۵  برروی آنتن می رود گفت: در بحث کارگاهی  این هفته  عباس گوهری  به چگونگی  کاربردی کردن  سیره امام هادی(ع) در زندگی امروزی  می پردازد و افرادی که در این  کارگاه حضور دلرند به ارئه نظر و راهکار خواهند پرداخت.

 تماس های مردمی, پیامک های  شنوندگان  با محوریت خاطرات, کرامات و توسل به حضرت هادی (ع) از دیگر بخش های برنامه این هفته “مهرتابان است.

علاقمندان می توانند برنامه  “مهر تابان” را به همت گروه اطلاع رسانی و امورمجازی وبه سردبیری “محمدسلیمی” , تهیه کنندگی “سیدنورالدین سجادی” و گویندگی “محمدهادی صلحجو” هرروز از ساعت ۶:۳۰ تا  ۹صبح برروی موج اف ام ردیف ۱۰۰مگاهرتزو AMردیف ۵۸۵ کیلوهرتز  از رادیو قرآن بشنوند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.