زندگینامه داستانی آیت‌الله محمدی اشتهاردی رونمایی می‌شود

زندگینامه داستانی ˝آیت‌الله محمد محمدی اشتهاردی˝ همزمان با ششمین سالگرد درگذشت وی پنجشنبه ۲۷ مهربعد ازنماز مغرب وعشاء درمسجد جامع شهرستان اشتهارد و با حضور حجت‌الاسلام محمدصابر جعفری ازنویسندگان حوزه علمیه قم رونمایی می شود.

به گزارش هنرآنلاین؛ مجید ملامحمدی، فرزند آیت‌الله محمد محمدی اشتهاردی گفت: کتاب زندگینامه پدرم نوشته شده است و درآن شرح زندگی پدرم از بدو ورود به حوزه علمیه قم و پس از آن عضویت در جمع نویسندگان تفسیر نمونه و اشتغال به امر تالیف تا زمان رحلت مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: در این کتاب سعی شده تا از شیوه روایت زندگینامه داستانی برای بیان فراز و فرودهای زندگی آیت‌الله اشتهاردی استفاده شود.

به گفته ملامحمدی این کتاب در قالب سی‌امین اثر از مجموعه کتاب‌های حیات نیکان از سوی مرکز ‌پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما دردست انتشار قرار گرفته و همزمان با مراسم ششمین سالگرد ارتحال آیت‌الله اشتهاردی رونمایی خواهد شد.

ملامحمدی، مشهور به محمد محمدی اشتهاردی مفسر قرآن، نویسنده حوزه علمیه قم و از اعضای اصلی گروه تالیف تفسیر نمونه قرآن بود. وی در طول حیات خود بیش از ۲۰۰ اثر تالیف کرده است.


آخرین اخبار
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.