زندگی با هویت های جعلی در فیلم آرتور نیومن

۱۵اردیبهشت،

گریز از قبل و زندگی دوباره بدون به یادآوردن آنچه که اتفاق افتاده است، آرزوی بسیاری از انسان هاست.

گریز از قبل و زندگی دوباره بدون به یادآوردن آنچه که اتفاق افتاده است، آرزوی بسیاری از انسان هاست. این اتفاق شاید تنها در فیلم های سینمایی ممکن باشد. کالین فرث و امیلی بلانت، این آرزو را در فیلم “آرتور نیومن” بازی می کنند.

کالین فرث در این فیلم کمدی، نقش مردی را بازی می کند که با اعلام خبر مرگ خود، ناپدید می گردد تا زندگی تازهی را آغاز کند. وی در این زندگی تازه، نام آرتور نیومن را برای خود انتخاب می کند. این بازیگر بریتانیایی که تاکنون دوبار برندۀ جایزۀ اسکار شده، دربارۀ این نقش می گوید: “این مرد تصمیم می گیرد یک شانس دوباره به خود بدهد، یک مرگ تقلبی برای خود می سازد و هویت تازهی جعل می کند. او در این زندگی دوباره تصمیم می گیرد کارهایی را که همیشه دلش می خواسته، انجام دهد. این فیلم دربارۀ دو انسانی است که از گذشتۀ خود می گریزند و تصادفا سر راه هم قرار می گیرند.”

امیلی برانت نیز در این فیلم نقش مقابل کالین فرث را ایفا می کند. وی نیز در این فیلم، شخصیت زنی را بازی می کند که با انتخاب یک هویت جعلی به نام مایک فیتزجرالد، قبل اش را ترک می کند تا آینده ای بدون اتصال به این قبل بسازد. امیلی برانت جایزۀ گلدن گلاب را نیز در کارنامۀ بازیگری خود دارد.

کالین فرث دربارۀ این دو نفر می گوید: “آنها وارد خانه های مردم می شوند، با لباس های دیگران به شکل آنها در می آیند و با هم رابطۀ جنسی برقرار می کنند.”

بیشتر صحنه های این فیلم در کارولینای شمالی فیلمبرداری شده است و این دو بازیگر که هر دو بریتانیایی می باشند، می گویند بسیار تلاش کرده اند تا با لهجۀ آمریکایی در این فیلم صحبت کنند.

امیلی بلانت می گوید: “حرف زدن با یک لهجۀ دیگر بسیار سخت است. باید تلاش کنید که یک صدا پیدا کنید. فکر می کنم رمز تقلید یک لهجۀ آمریکایی، تطبیق آن با یک شخص و یا خصوصیت یک شخصیت است. همینطوری نمی توان فقط یک لهجه را تقلید کرد.”

نمایش فیلم آرتور نیومن از هم اکنون در آمریکا آغاز شده است.


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.