زندگی بدون همسر هرگز

صفحه اصلی » خبر » حوادث » زندگی بدون همسر هرگز

جام جم آنلاین به نقل از دیلی میل می نویسد : زوج پیری که یکی از آنها دچار سرطان بود از آنجا که تحمل جدایی از هم را نداشتند، به اتفاق دست به خودکشی زدند و مردند. «پیتر سوگیت» ۸۲ ساله و همسرش کاتلین ۸۶ ساله اهل «اسکس» انگلیس زمانی که متوجه شدند یکی از […]

جام جم آنلاین به نقل از دیلی میل می نویسد : زوج پیری که یکی از آنها دچار سرطان بود از آنجا که تحمل جدایی از هم را نداشتند، به اتفاق دست به خودکشی زدند و مردند.

حوادث
«پیتر سوگیت» ۸۲ ساله و همسرش کاتلین ۸۶ ساله اهل «اسکس» انگلیس زمانی که متوجه شدند یکی از آنها مبتلا به سرطان است و بزودی می‌میرد، تصمیم به خودکشی گرفتند تا هر دو با هم از دنیا بروند.

آنها با نشستن در خودرو و روشن گذاشتن آن در پارکینگ خانه به علت گازگرفتگی خفه شدند و برای همیشه چهار فرزندشان را ترک کردند.

ماموران پلیس پس از کشف جسد این زوج تحقیقاتی را در مورد قتل احتمالی آنها شروع کردند اما خیلی زود متوجه شدند آنها از روی علاقه بیش از حد به یکدیگر دست به خودکشی زده و هیچ‌کس در مرگشان مقصر نیست.

این زوج، چهار فرزند و شش نوه از خود به جا گذاشته‌اند.

 راستی … اگر قسمتی از زندگی تون رو ممتازنیوز تشکیل میده , بهتون توصیه میکنم تولبار ممتازنیوز رو حتما نصب کنید [نصب تولبار] 

کلیدواژه ها: اخبار جالب،اخبار جدید،حوادث


ممتازنیوز پایگاه اطلاع رسانی علمی , فرهنگی , هنری و تفریحی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.