زندگی خانوادگی مجریان تلویزیون روی آنتن!

تلویزیون برای تبلیغ ازدواج، زندگی خانوادگی و افزایش جمعیت، از هر فرصتی استفاده می کند. به خصوص از زندگی خانوادگی مجریان و بازیگران تلویزیون. درحالی که تا چند سال قبل بینندگان تلویزیون کمترین اطلاعی از زندگی کسانی که در تلویزیون می دیدند نداشتند و بیشتر خبرها و حرف و حدیث ها در حد شایعه بود.

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز، پس از اعلام ازدواج فرزاد حسنی و آزاده نامداری، زندگی خانوادگی مرتضی حیدری و بچه دار شدن ملیکا زارعی، خاله شادونه، روی بورس است.

مرتضی حیدری که به تازگی خبر ادواجش منتشر شده، دیروز و به مناسبت سالروز میلاد رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، میهمان برنامه عیدانه شبکه یک سیما شد.آن هم همراه همسرش.

همسر حیدری، زهره کاظمی، در این برنامه گفت که  فوق تخصص سرطان زنان و اهل سیستان و بلوچستان است. او درباره نحوه آشنایی‌اش با مرتضی حیدری گفت: «خانم دکتر مظاهری که در یکی از دانشگاه‌های فرانسه درس می خواندند و با آقای حیدری آشنایی داشتند ایشان را به من معرفی کردند.در حال حاضر نیز خوشبختانه آقا مرتضی در کارهایم خیلی به من کمک می‌کند. چون درس‌هایم در حال حاضر خیلی سنگین است ضمن اینکه مسؤولیت‌هایم نیز بیشتر شده است.»

البته در این برنامه یک مستند هم از گفـت‌وگو با مادر مرتضی حیدری پخش شد که گفته بود:« هروقت به مرتضی می‌گفتم چرا ازدواج نمی‌کنی، می‌گفت می‌خواهم درسم را ادامه بدهم.شاید باورتان نشود؛ من به اندازه این اتاق گل و شیرینی به خانه مردم برده‌ام ولی او راضی نمی‌شد.»

چند روز پیش هم خبر بچه دار شدن خاله شادونه از بخش های خبری سیما روی آنتن رفت و خاله شادونه آرزو کرد مامان شادونه خوبی هم برای دخترش باشد! ضمن اینکه عزت الله ضرغامی هم در جشنواره جام جم صدا و سیما به این مسئله اشاره کرد و البته به اشتباه گفت که خاله شادونه سومین فرزندش را به دنیا آورده و ساعتی بعد اشتباهش را تصحیح کرد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. غلامحسين:

    گلى لى لى مبارکه خیلى بهم میان انشاا… به پاى همدیگه پیرشن

  2. سارا:

    ازدواج آقای حیدری رو به ایشون و خانومشون تبریک میگم. خوشحالم که همسر ایشون خانوم عفیف و باحجاب است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.