زندی: اجازه بدهند در سالهای آخر شأنم حفظ شود/امسال بدترین فصل ورزشی ام بود

۰۹ام بهمن ،

بازیکن تیم بسکتبال نفت سپاهان از مسئولان فدراسیون خواست که با خارج کردن وی از لیست سهمیه های بعدی اجازه بدهند در سالهای پایانی بازی به تیمی برود که شأن وی به عنوان بازیکن سابق ملی حفظ شود.

ایمان زندی با از دست رفتن آخرین امیدهای رسیدن به مرحله پلی آف در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران توضیح داد: اگر دو بازی آخر خود را می بردیم با قرار گرفتن در جایگاه هفتم به پلی آف می رفتیم. در مقابل مهرام هم چیزی برای از دست دادن نداشتیم و با غیبت مهدی کامرانی و کسالت صمد تمام نیرویمان را برای برد گذاشتیم اما در نهایت مهرام با استفاده از تجربه صمد برنده شد.

خارجی ها هیچ کمکی به تیم نکردند

وی در پاسخ به اینکه آیا از پیوستن به تیم نفت سپاهان پشیمان است؟ تاکید کرد: در ابتدای فصل واقعا فکر نمی کردم که چنین اتفاقی برای این تیم بیافتد چون ما تقریبا همان تیم سال قبل صنایع ماهشهر بودیم. این ترکیب در ماهشهر موفق بود اما تیم نفت واقعا دیر تشکیل شد و بازیکنان خارجی هم در طول فصل هیچ کمکی نکردند. در مقطعی از نیم فصل اول تمام بازیهایمان را باختیم و دیگر بازگشت سخت بود.

زندی با اعتقاد بر اینکه این فصل بدترین فصل دوران ورزشی اش بوده، می گوید: امیدوارم سال بعد جبران کنم البته از مدیریت نفت تشکر ویژه ای دارم چون با سرمایه گذاری خود سبب شدند که دو بازیکن سهمیه ملی از لیگ خارج نمانند. من و امیر امینی تا آن زمان تیم نداشتیم. برای سال بعد هم باید شرایط را بسنجم. فقط امیدوارم سهمیه ملی نباشم.

بعد از سه سال خداحافظی از لیست سهمیه ها خارجم کنند

بازیکن سابق تیم ملی توضیح داد:‌ ۳ سال پیش از تیم ملی خداحافظی کردم اما باز هم هر سال در لیست سهمیه های ملی قرار گرفتم. دوست دارم در سالهای آخر بازی ام بدون سهمیه شدن در جایی بازی کنم که حداقل شأنم به عنوان بازیکن سابق ملی حفظ شود. من در تیم نفت هم موثر بازی می کردم اما بازی من تغییری در شرایط تیم ایجاد نکرد. اگر من و امینی در تیم هایی باشیم که به عنوان یک بازیکن از ۱۲ نفر به حساب بیاییم کارمان بهتر شده و نتایج بیشتری می گیریم.

وی از جدایی میان فصل بهرام رمضان و تغییر نکردن شرایط تیم بعد از این جریان گفت: رمضان کاری نمی توانست انجام دهد. هماهنگی تیمی که شب قبل از مسابقات بسته شده واقعا سخت است. آمدن شاه علی هم شوک خوبی برای تیم بود و در آن مقطعی تا حدودی تیم جمع شد اما به هر حال این تیم از اول هم بسیار بد بسته شده بود و نفرات بدون تمرین و با دستمزدهای پایین به جمع اضافه شدند. به هر حال این مسائل به مرور روی انگیزه بازیکن هم تاثیر می گذارد.
گفتنی است تیم نفت سپاهان این فصل از ۱۷ بازی خود تنها سه برد به دست آورده و در رده آخر جدول رده بندی قرار دارد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.