زنگنه: وزارت نفت از هر پیشنهادی برای فروش نفت استقبال می‌کند

وزیر نفت با اشاره به جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن علیه کشور تاکید کرد: وزارت نفت از هر پیشنهادی برای فروش نفت و عرضه آن در بورس استقبال خواهد کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، بیژن زنگنه در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه‌ی گزارشی از عملکرد وزارت نفت و برنامه‌های توسعه بیان کرد: امروز کشور در جنگ تمام عیار اقتصادی که از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی با همکاری متفقین‌شان بر ملت ایران تحمیل شده است قرار داریم و آنها می‌کوشند تا بر ابعاد این تحریم بیفزایند. اکنون لازم است همانند دوران دفاع مقدس همه ارکان نظام به ویژه دولت و مجلس شورای اسلامی با هم‌اندیشی به صورت یکپارچه عمل کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: بنده امروز گزارشی در خصوص برنامه‌های وزارتخانه در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ۸ محور به نمایندگان ارائه خواهم کرد. افزایش ظرفیت تولید در میادین مشترک نفتی، دوری از خام‌فروشی و توسعه صنعت پتروشیمی، توسعه گازرسانی، افزایش صادرات گاز، حمایت از ساخت داخل و شرکت‌های دانش‌بنیان، جمع‌آوری گازهای مشعل نفت، مقابله با تحریم‌ها و ریل‌گذاری برای آینده از جمله محورهایی است که وزارت نفت در آن برنامه‌ریزی داشته است و بنده گزارش آن را تقدیم نمایندگان می‌کنم.

ادامه دارد…

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.