زنگ آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس نهم به صدا در آمد

صبح امروز

زنگ تبلیغات مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساعت هشت صبح امروز (پنج شنبه) در ۳۳ حوزه انتخابیه به صدا درآمد.

به گزارش سرویس سیاسی برنا، ۱۳۰ نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات یک هفته مهلت دارند تا برای جلب اعتماد و رای مردم بکوشند.

دومین مرحله انتخابات مجلس نهم روز جمعه ۱۵ اردیبهشت و کمتر از یک ماه مانده به آغاز دوره آتی فعالیت بهارستان برگزار می شود.

این مرحله از انتخابات در ۳۳ حوزه انتخابیه به منظور تعیین تکلیف ۶۵ کرسی باقیمانده برگزار می شود و در این راستا حدود ۱۴ هزار و ۳۰۰ شعبه برای اخذ رای از مردم پیش بینی شده است.

نامزدهای انتخابات در این حوزه های انتخابیه در مرحله اول واجد حد نصاب آرای لازم برای ورود به بهارستان نشدند. در انتخابات ۱۲ اسفند ماه ۱۳۹۰ تعداد ۲۹۵ نماینده مجلس نهم شناخته شدند.

اسامی حوزه های انتخابیه ای که تکلیف یک یا چند کرسی نمایندگی مجلس نهم در آنها طی دور دوم انتخابات مشخص می شود عبارت است از: تبریز،اسکو و آذرشهر، اردبیل،نمین، سرعین و نیر، دهلران آبادانان و دره شهر، ایلام، شیروان، چردوال، ایوان و مهران، اصفهان، لنجان و سمیرم، تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، اردل،فارسان، کوهرنگ و کیار، مشهد و کلات، اهواز، دزفول، دشت آزادگان، آبادان، ایذه و باغملک و بهبهان، شیراز، بوانات و خرم بید، سنندج، دیواندره و کامیاران، کرمانشاه، گرگان و آق قلا، تالش، رضوانشهر و ماسال، خرم آباد، ازنا و درود، پلدختر، بروجرد، تویسرکان، همدان، مهریز، بافق، ابرکوه و خاتم.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.