زنگ تغییر در جاده مخصوص/ پوستین دوز از سایپا رفت

1330162723_saipa12رانه نیوز: اخبار از تغییرات وسیع در جاده مخصوص خبر می دهد. اگرچه این تغییرات به صورت رسمی اعلام نشده اما شنیده ها حکایت از تغییر در بالاترین سطح مدیریتی شرکت خودروسازی سایپا دارد.

به گزارش رانه نیوز: از سعید مدنی مدیرعامل فعلی پارس خودرو به عنوان جایگزین پوستین دوز نام برده می شود. مدنی پیشتر مدیرعامل سازه گستر (شرکت تامین قطعات گروه سایپا) بود که با آمدن بذرپاش به سایپا و حضور مدیران سیاسی در جاده مخصوص کنار گذاشته شد، اما پس از بذرپاش و در دوره مدیرعاملی پوستین دوز همچون سایر تکنوکرات ها بار دیگر ارتقا یافت و مدیرعامل پارس خودرو شد و اکنون شنیده ها از حضور وی در راس مدیریتی سایپا دارد.

گقته می شود پوستین دوز جایگزین اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی مس خواهد شد. با این حساب پوستین دوز بار دیگر سکان یکی از مهمترین صنایع ایران را در دست خواهد گرفت.

اما در گروه ایران خودرو فعلا تغییرات در حد شایعه است،ا گرچه برگزاری جلسه هیات مدیره این گروه ر عصر امروز باعث اوجگیری گمانه زنی ها شد، اما فعلا نمی توان خبر تایید شده ای از این گروه داد. در این رابطه فردا خواننده رانه نیوز باشید.

اخبار خودروی ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.