زنگ روزنامه‌نگاری در شبکه آموزش

جام جم آنلاین: امیر قمیشی با بیان این ‌که مجله تصویری «حوالی هفت» تبدیل به مدرسه تصویری «باز باران» شد، خاطرنشان کرد: در این سری از برنامه هدف ما به‌طور خاص دانش‌آموزان و معلمان هستند و برنامه مدرسه‌محور است.

تهیه‌کننده و مجری برنامه «باز باران» شبکه آموزش در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره برنامه زنده «باز باران» که بتازگی روی آنتن می‌رود، توضیح داد: مخاطبان این برنامه، گروه سنی نوجوانان، راهنمایی و سال اول دبیرستان به همراه معلمان هستند که شامل زنگ‌های متفاوتی از جمله انشاء، زنگ تجربه و زنگ خبر است و هر روز یک مهارت متناسب با مخاطب دانش‌آموز تدریس می‌شود.

قمیشی همچنین از راه‌اندازی چند کارگاه در این برنامه خبر داد و گفت: روزنامه‌نگاری، تعلیم و تربیت، انشاء، سینما و بهداشت و سلامت از جمله کارگاه‌هایی است که هر روز به یکی از آنها پرداخته می‌شود.

این مجری درباره تفاوت برنامه «باز باران» با برنامه قبلی «حوالی هفت» اظهار کرد: «باز باران» یک برنامه کاملا متفاوت است به این دلیل که مخاطبان آن گروه سنی نوجوان هستند، اما مخاطبان برنامه «حوالی هفت» عام بودند و برنامه بیشتر به حوزه‌های فرهنگ و هنر می‌پرداخت.

برنامه زنده تلویزیونی «باز باران» هر روز از ۳۰/۱۹ از شبکه آموزش روی آنتن می‌رود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.