زنگ شکوفه ها در شهرستان جغتای و جوین نواخته شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مراسم در جغتای در دبستان امید دانش برگزار شد و انش آموزان کلاس اولی در این شهرستان سال تحصیلی را آغاز کردند.

امام جمعه جغتای در مراسم جشن شکوفه ها گفت: باید اولیای دانش آموزان و معلمین دلسوز و زحمتکش با درایت و آگاهی بیش از پیش خود به تهاجم فرهنگی استکبار جهانی توجه ویژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام علی اکبر موحدی پور افزود: یکی از راههایی که می تواند تهاجم فرهنگی دشمنان را از بین ببرد ، برگزاری و فعال شدن نماز جماعت دانش آموزی در تمامی مدارس است.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان جغتای نیز در این مراسم گفت : در سال تحصیلی جدید حدود ۹۰۰دانش آموز پایه اولی به کلاس رفتند.

محمد حسن شم آبادی افزود: تمام امکانات برای شروع سال تحصیلی جدید در این شهرستان فراهم شده است .

بر پایه این گزارش: امام جمعه جوین نیز در مراسم جشن شکوفه ها در این شهرستان گفت: مدارس خانه دوم دانش آموزان و مکانی برای علم اندوزی و با سواد شدن می باشد .

حجت الاسلام محمد تقی دلیری پور افزود: خانواده های دانش آموزان باید به آینده سازان این مرز و بوم اهمیت داده و آنها را از دامهایی که دشمنان برای فرزندانشان پهن کرده اند ، در امان نگه دارند.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان جوین نیز در این مراسم گفت : در سال تحصیلی جدید، ۱۰۰۳ دانش آموز کلاس اولی در ۶۳مدرسه این شهرستان راهی کلاس درس شدند.

حسین مقدم افزود: در پایه ششم که برای اولین بار در این شهرستان آغاز می شود نیز بالغ بر ۹۵۰ دانش آموز در ۶۶ مدرسه به کسب علم و دانش خواهند پرداخت.

۸۱۳۹/۶۵۹

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.