زنی که سبیل در می‌آورد!

movember_sarah

movember_sarah

سارا اونیل، زنی که یک ماه را صرف در آوردن سبیل کرده بود می گوید که با توجه به نظرات مثبتی که دیگران در این مورد به او دارند، در نظر دارد که سبیلش را نگاه دارد. این زن از عارضۀ تخمدان پلیکیستیک رنج می برد که یکی از نشانه های عادی آن داشتن سطح بالایی از هورمورن‌های مردانگی است که منجر به رشد موهای صورت می‌شود.

خانم اونیل تصمیم گرفت تا در ماه نوامبر استفاده از تیغ را قطع کند تا آگاهی را در مورد این بیماری افزایش دهد. او به ما اینگونه گفت “در ابتدا این موضوع واقعا آزارم می داد، اما متوجه شدم که اگر به مردمی که به من خیره می شدند، می گفتم که چرا اینکار را می کردم و بیماری من چه بود، آنها مرا درک و حتی حمایت می‌کردند.”

او گفت که اعتماد بنفس او در نیمه دوم این ماه حتی بیشتر هم شده و مهربانی غریبه‌ها او را بسیار تحت تاثیر قرار داده بود. “من اکنون در درون خود احساس راحتی بیشتری می کنم. مطمئن نیستم که اکنون می خواهم چکار کنم. اما اینکه بتوانم این ویژگی مردانگی را روی صورتم داشته باشم و بتوانم به مردم در مورد آن بگویم،  موجب خوشحالی بسیار زیادی برایم شده است. ممکن است بخواهم سبیل خود را نگاه دارم چرا که بخشی از من است و برایم مساله ای ندارد که خودم باشم. اما تنها بدی آن این است که شبیه برادرم می شوم.”

مطلب مرتبطی وجود ندارد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.