زن جوان مزاحم سمج را سرقرار برد تا شوهرش جنایتی هولناک را رقم زند

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

زن جوان مزاحم سمج را سرقرار برد تا شوهرش جنایتی هولناک را رقم زند

مرد قالیباف وقتی شنید همسرش یک مزاحم سمج دارد تاروپودهای یک جنایت را درهم گره زد.

به گزارش ایران قربانی این جنایت وقتی از زن جوان شنید که می‌خواهد با وی قرار بگذارد پای در قتلگاه گذاشت.

ساعت ۱۰ صبح ۶ مردادماه سال‌جاری ماجرای مرگ مرموز مردی جوان در خیابان حیدرآباد تبریز به پلیس گزارش شد، دقایقی بعد تیمی از مأموران کلانتری ۲۱ برای بررسی ماجرا وارد عمل شدند و با جسد بی‌جان مرد جوانی که با ضربات چاقو به کام مرگ فرورفته بود روبه رو شدند.

با مخابره شدن قتل این مرد به بازپرس کشیک جنایی تبریز وی به تیمی از کارآگاهان مأموریت داد تا قتل مرموز مرد جوان را رازگشایی کنند، بدین ترتیب پلیس ابتدا محل کشف جسد را تحت تجسس‌های میدانی قرار داد و در بررسی صحنه، سوئیچ خودروی پژو را در نزدیکی جسد پیدا کرد.
کارآگاهان با استفاده از سوئیچ و دزدگیر آن موفق شدند خودروی پژو ۲۰۶ قربانی را در نزدیکی محل حادثه پیدا کنند و با ردیابی پلاک آن، خانواده وی را شناسایی کنند.

در ادامه پلیس با تحقیقات از خانواده قربانی دریافت که وی به صورت مجردی و به همراه مادرش زندگی می‌کرده است و شب گذشته نیز مهمان افطار خانه برادرش بوده و با تماس تلفنی مردی به نام «بهلول» ساعت ۳۰/۲۱ شب با خودرویش از خانه خارج و دیگر جوابگوی موبایلش نبوده و به خانه نیز بازنگشته است.

بدین ترتیب کارآگاهان بهلول رابه پلیس آگاهی احضار کردند و وی در بازجویی‌ها مدعی شد من از مرد جوان به خاطر حساب و کتاب‌های قدیمی پول طلبکار بودم و آن شب نیز به وی زنگ زدم تا برای تسویه حساب به مقابل خانه‌ام بیاید، وی نیز قرار شد تا یک ساعت دیگر بیاید ولی تا ساعت ۱۲ شب هر چقدر منتظر شدم خبری از وی نشد.

براین اساس کارآگاهان برای یافتن سرنخی از عاملان جنایت تحقیقات خود را به روی کسانی که قربانی با آنان رابطه داشت متمرکز کردند و به مردی به نام «محمدعلی» ۳۴ ساله که قالیباف بود مظنون شدند و وی را دستگیر کردند.

«محمدعلی» در بازجویی‌ها ادعا کرد که از چند روز پیش از مرگ این جوان هیچ ارتباطی با وی نداشته و اطلاعی از به قتل رسیدن وی ندارد، ولی با تیزهوشی یکی از کارآگاهان پرونده در مرحله جدیدی قرار گرفت. کارآگاهان برای روشن شدن ماجرای قتل مرموز، بدن محمدعلی را تحت تجسس قرار دادند و متوجه شدند روی بدن وی آثار خراشیدگی و درگیری وجود دارد و فرضیه این‌که وی شب قتل با قربانی درگیر شده است برای آنان قوت گرفت.

پس از این‌که مرد مرموز بازداشت شد، وی دوباره تحت بازجویی‌های فنی و ویژه قرار گرفت تا این‌که سرانجام وی راز قتل نیمه شب را برای کارآگاهان فاش کرد. این مرد قالیباف به پلیس گفت: چند مدتی بود این مرد برای همسرم مزاحمت ایجاد کرده بود تا جایی که زندگی ما در آستانه نابودی قرار گرفت، بنابراین با همدستی برادرزنم نقشه قتل وی را کشیدم و آن شب با همکاری همسرم وی را سر قرار کشیدم و با ضربات چاقو این جوان را از پای درآوردیم.

با ادعاهای هولناک محمدعلی، کارآگاهان همسرش را نیز تحت بازجویی گرفتند که وی نیز به دست داشتن برای قتل مرد جوان اعتراف کرد و با همکاری وی چاقویی که در زمان قتل از آن استفاده شده بود در بازرسی از خانه‌شان به دست آمد.

در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان چاقو را برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی فرستادند که پس از چند روز نتایج کارشناسان نشان داد نمونه خون قربانی با نمونه لکه‌های خون روی تیغه چاقو مطابقت دارد.

بدین ترتیب دستگیری برادرزن محمدعلی به نام «حبیب» نیز در دستور کار پلیس جنایی قرار گرفت و پس از دستگیری وی نیز به قتل شبانگاهی مرد جوان به دلیل مسائل ناموسی اعتراف کرد.

با توجه به اعترافات عاملان جنایت کارآگاهان تبریزی در حال بررسی سایر زوایای این قتل هستند و تحقیقات آنان در این زمینه همچنان ادامه دارد.

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

www.persianv.com
تاریخ ارسالAugust 5, 2012 02:24 PM  تعداد مشاهده: ۸۶

بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.