زن خیانتکار: شوهرم مرا طلاق نمی داد، تنها راه رسیدن به مرد مورد علاقه ام، کشتن او بود

سناریوی مرد جنایتکار که برای ازدواج با زن جوان نقشه قتل شوهر او را طراحی و با کمک دو مرد افغان اجرا کرده بود با کشف جسد مقتول در زاینده رود فاش شد.
۱۷ فروردین امسال اعضای یک خانواده که برای تفریح به منار رودخانه زاینده رود رفته بودند با یک گونی مشکوک روبرو شدند که کنار رودخانه افتاده بود. آنها پس از بازکردن در گونی با جسد مردی در داخل آن روبرو شدند. پس از اطلاع ماجرا به پلیس تیمی از کارآگاهان همراه بازپرس ویژه قتل در محل جنایت حاضر شدند. در نخستین بررسی ها مشخص شد جسد متعلق به مرد جوانی است که چند روزی از مرگ او می گذرد. عامل یا عاملان جنایت پس از قتل مرد ناشناس با ضربه های کارد، جسدش را داخل گونی قرار داده و به داخل رودخانه انداخته بودند. پس از تحقیقات مقدماتی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تیمی از کارآگاهان تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند. ماموران در نخستین گام برای شناسائی هویت مقتول به بررسی پرونده افراد فقدانی پرداخته و دریافتند مقتول علی نام داشته که خانواده اش ۲۸ اسفند سال گذشته با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن او خبر داده بودند.

با شناسائی هویت مقتول روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه ای شد. ردیابی های پلیسی نشان داد او شامگاه ۲۵ اسفند با یکی از دوستانش به نام رضا قرار داشته است. در ادامه رضا دستگیر شد که در بازجوئی ها منکر هرگونه ارتباطی با مقتول شد.

کارآگاهان که متوجه تناقض گوئی های متهم شده بودند به بازجوئی ها ادامه دادند که مرد جنایتکار سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت : مدتی است با همسر مقتول ارتباط پنهانی دارم. ما قصد داشتیم با هم ازدواج کنیم اما علی سد راه ما بود به همین خاطر نقشه قتلش را طراحی کردیم. شب حادثه به بهانه گردش با مقتول قرار گذاشتم. او را به یک دامداری بردم. دو کارگر آنجا را اجیر کرده بودم تا در قتل کمکم کنند. ابتدا با چوب چند ضربه به سرش زدیم بعد هم سه نفری پنج ضربه کارد به بدنش وارد کردیم. مقتول شروع به داد و فریاد کرد به همین خاطر با یک شال دهانش را بستیم. وقتی از مرگش مطمئن شدیم جسدش را داخل یک گونی گذاشته و به داخل رودخانه پرت کردیم. قرار بود پس از مدتی با همسر مقتول ازدواج کنم که ماجرای قتل فاش شد.

سرهنگ حسین زاده- رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان- با اشاره به این خبر گفت: پس از اعترافات متهم ماموران سه متهم دیگر پرونده را دستگیر کردند که متهمان با اعتراف به قتل صحنه جنایت را بازسازی کردند.

همسر مقتول هم دربازجوئی ها به ارتباط پنهانی با رضا اعتراف کرد و گفت: شوهر مرا طلاق نمی داد به همین خاطر تنها راه رسیدن ما به هم قتل شوهرم بود.

۲۸۲۴۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.