زن سرایدار در مشهد به قتل رسید

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

زن سرایدار در مشهد به قتل رسید

سرایدار یک پروژه ساختمانی به اتهام قتل همسرش تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

به گزارش خراسان، ۱۱ صبح روز گذشته هنگامی که قاضی ویژه قتل عمد از بازسازی صحنه یک جنایت در منطقه گلشهر باز می گشت زنگ تلفن همراهش به صدا در آمد و ماموران کلانتری امام رضا(ع)، وی را در جریان قتل زنی در ساختمان سرایداری یک پروژه ساختمانی قرار دادند. در پی دریافت این خبر، بلافاصله قاضی اسماعیل شاکر به همراه عوامل بررسی صحنه جرم عازم چهارراه دانش شد. جسد مربوط به زنی حدود ۳۵ تا ۴۰ ساله بود که آثار ضربات کارد بزرگی بر نقاط مختلف بدنش نمایان بود.

بررسی های قضایی نشان داد که عامل جنایت پس از کشتن این زن، جسد او را به نقطه دیگری از منزل سرایداری کشانده تا پشت پرده در منزل مخفی بماند. تحقیقات میدانی از کارگرانی که ماجرا را به پلیس گزارش کرده بودند نیز بیانگر آن بود که همسر مقتول که از ظهر روز قبل از کشف جسد دیده نشده، به برخی کارگران گفته بود به همسرش بدبین شده و قصد کشتن او را دارد. این در حالی بود که آثار دفاعی نیز روی دستان مقتول مشهود بود.

این گزارش حاکی است: با جمع آوری آثار به جا مانده از عامل جنایت، قاضی شاکر دستورات ویژه ای را برای دستگیری متهم به قتل صادر کرد و جسد مقتول نیز برای انجام معاینات به پزشکی قانونی حمل شد. شایان ذکر است، مقتول و همسر فراری اش از حدود ۲ یا ۳ هفته قبل در این پروژه ساختمانی به سرایداری مشغول شده بودند.

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

www.persianv.com
تاریخ ارسالJuly 19, 2012 12:21 PM  تعداد مشاهده: ۳۱

بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.