زن شیاد، آب طلای شفابخش می‌ساخت

۲۵اردیبهشت،

دختر جوانی که به بهانه درمان یک زن میانسال با آب طلای شفابخش، او را فریب داده و طلای میلیونی‌اش را سرقت و فرار کرده است، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

به گزارش جام جم،چند روز پیش زن میانسالی با حضور در شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۱۱ تهران از دختری به اتهام سرقت طلاهایش شکایت کرد.

شاکی گفت: روز اتفاق پس از خرید در حال بازگشت به خانه بودم که دختر جوانی به قصد کمک، بخشی از وسایل را از من گرفت و مرا تا خانه ام همراهی کرد. بابت لطف دختر جوان، او را به خانه ام دعوت کردم. هنگام گفت وگو با یکدیگر وقتی متوجه شد مدت هاست از درد کمر رنج می برم، ادعا کرد می تواند مرا درمان کند، چرا که در هندوستان پیش یک مرتاض هندی معروف شیوه های درمانی مختلف را یاد گرفته و چند نفری را نیز درمان کرده است.

زن میانسال اضافه کرد: دختر جوان گفت بیماری من فقط با طلادرمانی مداوا می گردد و دربارهٔ آن توضیحاتی داد که قبول کردم او با این شیوه مرا درمان کند. طبق خواسته او ابتدا یک تشت پر از آب برایش فراهم کردم. سپس یک النگوی طلایش را در آب انداخت و وردهایی خواند و پس از نیم ساعت خواست من هم طلاهایم را در آب بیندازم تا آب طلای شفابخش موثری فراهم کند.

شاکی یادآور شد: بعد از آن که طلاهایم را که ده میلیون تومان ارزش داشت، در تشت آب ریختم، خواست پارچه ای روی آن بیندازم. سپس از من خواست او را تنها بگذارم تا وردهای بیشتری روی آب طلای شفابخش بخواند. بعد از مدتی، وقتی به اتاق بازگشتم، دختر جوان ادعا کرد، باید یک شبانه روز پارچه روی تشت آب بماند و قول داد فردا دوباره به خانه ام می آید و پس از خواندن ورد، پارچه را از روی تشت برمی دارد.

وی خاطرنشان کرد: ۲۸ ساعت گذشت اما خبری از دختر جوان نشد. بنابراین خودم پارچه سفید را برداشتم تا از آب طلای شفابخش استفاده کنم که دیدم اثری از طلاها نیست و دختر جوان طلاهایم را سرقت کرده است.

با طرح این شکایت و ارسال پرونده به مرکز پلیس، چهره نگاری رایانه ای از دختر سارق انجام و تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم فراری آغاز شد.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.