زن همراه رهبر کره‌ شمالی هویتش فاش شد

ممتازنیوز : زن ناشناسی که اخیرا همراه با رهبر جدید کره‌شمالی در مراسم‌های مختلف دیده شده، یک ستاره سابق موسیقی پاپ در این کشور بوده که از سال‌ها پیش با کیم جونگ اون رابطه عاشقانه داشته است.

زن همراه رهبر کره‌ شمالی هویتش فاش شد

— – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – —

خبرگزاری ایسنا: مقام‌های اطلاعاتی کره‌جنوبی فاش کردند، زن ناشناسی که اخیرا همراه با رهبر جدید کره‌شمالی در مراسم‌های مختلف دیده شده، یک ستاره سابق موسیقی پاپ در این کشور بوده که از سال‌ها پیش با کیم جونگ اون رابطه عاشقانه داشته است.

گفته شده کیم جونگ ایل، رهبر سابق کره‌شمالی ۱۰ سال پیش فرزندش کیم جونگ اون را از دیدار با این خواننده موسیقی پاپ که هیون سونگ ـ وول نام دارد، منع کرده است.

این خواننده پرطرفدار و جذاب، سرپرستی یک گروه موسیقی به نام “بوچونبو” را برعهده داشت و برخی از آهنگ‌های وی نظیر “ردپای سربازان”، “من به پیونگ یانگ عشق می‌ورزم” و “ما سربازان حزب هستیم” هنگام انتشار در رده نخست آهنگ‌های پرفروش قرار داشت.

به گفته سرویس اطلاعاتی کره‌جنوبی، هیون سونگ ـ وول و کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی یک دهه پیش پس از بازگشت کیم جونگ اون از تحصیلات در شهر برن با یکدیگر آشنا شدند اما کیم جونگ ایل که ماه دسامبر جان خود را از دست داد، ظاهرا به پسرش دستور داده بود تا به این رابطه عاشقانه خاتمه دهد.

یک مقام اطلاعاتی کره‌جنوبی به روزنامه جونگ آنگ سئول گفت: این دو از دوران نوجوانی همدیگر را می‌شناختند و شایعه رابطه عاشقانه میان این دو در میان نخبگان پیونگ یانگ انتشار پیدا کرده بود.

گفته شده این خواننده زن که در سال ۲۰۰۵ به اوج شهرت رسید با یک افسر ارتش کره‌شمالی ازدواج کرده و از وی نیز یک فرزند دارد.

اطلاعاتی درباره محل فعلی همسر این خوانند و کودک وی در دست نیست و مشخص نیست که این وی همچنان متاهل است یا خیر. اوایل سال جاری هیون سونگ – وول در مراسمی به مناسبت روز جهانی زن در پیونگ یانگ برنامه‌ای اجرا کرد.

روز یکشنبه کیم جونگ اون همراه با این خواننده در سالگرد مرگ کیم ایل سونگ، بنیانگذار کره‌شمالی در کنار یکدیگر به وی ادای احترام می‌کردند.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۶۸ نفر   |   تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , رهبر کره‌ شمالی, زن همراه رهبر کره‌, زن همراه رهبر کره‌ شمالی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.