زهره الهیان: فکر نمی کردم رای نیاورم

نماینده مردم تهران در مجلس هشتم که در دور دوم انتخابات از ورود به مجلس نهم باز ماند در گفت وگو با خبرآنلاین با تاکید بر اینکه پیش بینی درباره رای نیاوردن خودش نداشته است، گفت: پیش بینی نمی کردم رای نیاورم، ولی خیلی نارحت نیستیم چون کارهای دیگری مثل طبابت، فعالیت در تشکل های غیر دولتی وجود دارد و در حوزه بین الملل هم بحث هایی وجود دارد که قابل پیگیری است.

الهیان که از نمایندگان طیف رهپویان و جمعیت ایثارگران مجلس هشتم شناخته می شد، با تاکید بر ادامه فعالیت های سیاسی اش، اظهار داشت: به طور حتم به فعالیت های خود در قالب تشکیلات سیاسی ادامه می دهم چرا که اعتقاد داریم کارکرد احزاب ارائه تحلیل به مردم و همچنین شناسایی نخبگان در بین مردم و تبدیل آنها به کادرهایی برای آینده نظام و انقلاب است، که این اقدام در قالب حزب شکل می گیرد.

الهیان در خصوص ارزیابی اش از وضعیت جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات مجلس نهم هم با تاکید بر آمار، گفت: براساس عدد و آمار جبهه متحد بیشترین نماینده را به مجلس فرستاد و در تهران نیز بیشترین رای را آورد، هر چند به نسبت جبهه پایداری معتقدم جبهه متحد در انتخابات مجلس نهم نقاط ضعفی داشت.

نماینده مردم تهران درباره چرایی رای نیاوردنش، گفت: یکی از دلالیلی که به تدریج دوستان به گوش ما می رسانند این است که موج شایعات و تخریب علیه ما در روزهای نزدیک به انتخابات مطرح شد که قطعا کذب بود.

 وی با اشاره به برخی از پیامک ها در خصوص حمایت از برخی از تشکل های سیاسی در روزهای تبلغات انتخاباتی، گفت: در آن زمان هم تخریب علیه جبهه متحد وجود داشت و هم تخریب شخصی .

الهیان در پاسخ به این پرسش که این تخریب ها  از کجا هدایت می شد؟، خاطر نشان کرد:  براساس اطلاعاتی که داریم شایعات و نشر اکاذیب به صورت پیامکی از سوی برخی از رقبای سیاسی انجام شد.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.