زوایای مختلف زندگی شهید مطهری تبیین و تبلیغ شود

به گزارش ایرنا از مرکز خبر حوزه، وی عصر پنجشنبه در دیدار اعضای ستاد یادواره شهید آیت الله مرتضی مطهری با وی، افزود: در برنامه‌های بزرگداشت شهید مطهری باید رنگ و بوی دین بیش از هر چیز دیگری باشد و بیان شود.

آیت الله صافی گلپایگانی با بیان اینکه چیزی که برای انسان باقی می‌ماند، ارتباط با علم و معرفت حقیقی است و انسان باید در این راستا حرکت کند، خاطرنشان کرد: تمسک به اهل بیت(ع) وعشق به ترویج مکتب آنان و مبارزه با انحرافات در زندگی شهید مطهری وجود داشت.

وی با اشاره به اینکه شهید مطهری می‌خواست تا هویت دینی ما باقی بماند، تاکید کرد: شهادت شهید مطهری برای این بود که وی می‌خواست مردم را از گمراهی فکری و عقیدتی نجات دهد و به این منظور فعالیت خود را در دانشگاه‌ها و مراکز علمی تقویت کرد.

وی یادآورد شد: در بزرگداشت شهید مطهری باید روی این موضوعات بیشتر کار کرد تا علاقه وی را به معارف دینی و معارف اهل بیت(ع) و به حفظ شعایر دینی نشان دهیم.

این مرجع تقلید در ادامه با بیان خصوصیات شهید مطهری و تجلیل از خانواده وی، گفت: التزام این شهید به دستورات دینی در خانواده وی هم ظاهر شده است و آنها هویت خانوادگی خودشان را حفظ کرده اند.

۷۴۰۴/ ۳۸۰**۱۳۶۸**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۸۳۸۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.