زوج بازیگر فیلم خاطره انگیز « آژانس شیشه ای » در یک فیلم کمدی جدید

ممتازنیوز:

454545e123123213

این روزها انتخاب بازیگران فیلم “آرایش غلیظ” حمبد نعمت االله همچنان ادامه دارد و مذاکره با گزینه های حضور در این فیلم آغاز شده است. نخستین بازیگری که در روزهای گذشته به فیلم تازه حمید نعمت الله پیوست حبیب رضایی بود. اکنون خبرهای رسیده به “کافه سینما” حاکی از این است که سازندگان “آرایش غلیظ” با پرویز پرستویی هم برای حضور در این فیلم به توافق رسیده اند تا زوج خاطره انگیز سینمای ایران این بار در فیلمی از حمید نعمت الله در کنار هم قرار بگیرند. آژانس شیشه ای، شوخی و بیست فیلم هایی بودند که پرستویی و رضایی در آن ها همبازی بودند. گفتنی است پرستویی این روزها در حال بازی در فیلم “امروز” رضا میرکریمی است.

نکته دیگر درباره این خبر بازی پرویز پرستویی بعد از مدت ها در یک فیلم کمدی است. پرستویی که در فیلم هایی چون مارمولک و لیلی با من است، مومیایی ۳ و… ایفاگر تعدادی از مهم ترین نقش های کمدی سینمای ایران بوده مدتی بود بیشتر در آثار جدی سینمایی حاضر می شد و این می تواند به جذابیت های فیلم “آرایش غلیظ” اضافه کند.

“آریش غلیظ” یک کمدی اجتماعی است و داستانش در تهران و چند شهر مختلف می گذرد. این فیلم دو نقش اصلی زن و مرد دارد و فیلمنامه اش توسط حمید نعمت الله با همراهی هادی مقدم دوست نوشته شده است. سازندگان این فیلم در تلاشند آن را برای نمایش در سی و دومین جشنواره فیلم فجر آماده کنند.

 

کافه سینما


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.