زورگیری از دانش‌آموزان + عکس

۱۳خردادماه،

مجرم سابقه‌داری که در مرخصی زندان از دانش‌آموزان زورگیری می‌کرد، دستگیر شد.

ممتازنیوز: سارق جوانی که با گذاشتن وثیقه از زندان بیرون آمده بود، این بار با تهدید چاقو از چند دانش‌آموز زورگیری کرد اما چند دقیقه پس از سرقت دوباره دستگیر شد. 

به گزارش خبرنگار ما، ششم خرداد چند پسر دانش‌آموز در خیابان تهرانپارس خود را به واحد گشت کلانتری رساندند و به مأموران گفتند: از مدرسه تعطیل شده بودیم و به طرف خانه می‌رفتیم که ناگهان پسر جوانی با تهدید چاقو گوشی‌های تلفن همراه، ساعت و هرچه پول همراهمان بود را به زور از ما گرفت و به سمت پارک فرار کرد. 

مأموران با مراجعه به پارک گلبرگ این سارق را شناسایی و دستگیر کردند. در بازرسی از محمدرضا- ۱۸ ساله، علاوه بر چاقو، وسایل مالباختگان هم کشف شد. 

محمدرضا یکی از اعضای اصلی گروه سارقان اماکن اقتصادی و مغازه‌های مناطق شرق و شمال شهر تهران بود که به همراه هشت نفر دیگر از همدستانش از مغازه‌ها سرقت می‌کرد. سرهنگ کارآگاه رضا مؤذن، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه متهم با قرار وثیقه به تازگی از زندان آزاد شده است، گفت: با توجه به سوابق متهم در سرقت و سوابق زندان وی، با صدور قرار بازداشت موقت، دستور انتشار یافتن تصویر متهم صادر شده است. وی افزود: با توجه به احتمال افزایش جرائم ارتکابی این سارق سابقه‌دار، مالباختگان و شکاتی که موفق به شناسایی تصویر متهم شده‌اند می‌توانند برای پیگیری و شکایات خود به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند. 

روزنامه جوان


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.