زورگیری از دختران با ماشین شاسی بلند+تصاویر

۱۹اردیبهشت،

رییس کلانتری ۱۰۲ پاسداران گفت: جوان پولداری که با یک دستگاه خودروی سوزوکی پرسه می‌زند و با سلاح گرم از دختران زورگیری می‌کرد، دستگیر شد.

ممتازنیوز: سرهنگ اقبال امانی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای شکایت چند تن از هوطنان به ویژه چند خانم در خصوص یک پسر جوان که با خودروی سوزوکی ویتارای توسط سلاح گرم به زورگیری می‌پرداخت، اقدامات خود را آغاز کردند.

رییس کلانتری ۱۰۲ پاسداران در ادامه اذعان داشت: در این راستا ماموران با کسب اطلاعات لازم از مالباختگان، در مناطق احتمالی حضور متهم مستقر شده و چهره به دست‌آمده از متهم را به همراه مشخصات خودرو به تمامی واحد‌های گشتی اعلام کردند.

این مقام مسئول انتظامی در ادامه اذعان داشت: در این راستا عوامل واحد گشتی در ساعت ۰۰:۳۰ در خیابان دروس، فردی را داخل خودروی سوزکی که اسلحه‌ای را به سمت یک دختر نشانه رفته بود، ملاحظه کردند.

وی در ادامه ابراز داشت: در این راستا ماموران در حالی که چهره فرد ملاحظه شده با مشخصات اخذ شده از متهم برابر بود، با تهدید اسلحه متهم را از خودرو پیاده کرده و دختر را از چنگال این شیاد نجات دادند.

سرهنگ اقبال امانی تاکید کرد: ماموران پس از ضبط اسلحه متوجه قلابی بودن آن شدند، لذا متهم به همراه شاکی به کلانتری انتقال داده شدند.

این مقام مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: متهم در کلانتری خود را به هویت “محسن” ۲۴ ساله معرفی کرد و در بازجویی به چندین فقره زورگیری و اخاذی از دخترانی که در نیمه‌های شب در پارک‌ها و کنار خیابان پرسه می‌زدند، اعتراف نمود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.