زورگیر خودرو به دام افتاد

رییس کلانتری ۱۶۷ دولت آباد از دستگیری سارق خودرو با راهنمایی های شاکی طی یک تعقیب و گریز پلیسی در ” منطقه دولت آباد خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سروان اردشیر نادری با اعلام این خبر عنوان کرد:در راستای اجرای طرح امنیت محله محور دیروز عصر یکی از شهروندان به کلانتری مراجعه کرد و گفت چند روز قبل در جاده ورامین فردی را به عنوان مسافر سوار کردم که در طول مسیر متهم با تهدید چاقو اقدام به سرقت خودرو ام کرده و متواری شد.
وی ادامه داد: دقایقی قبل هنگام عبور از خیابان متوجه شدم خودرو سواری ام در کنار خیابان پارک شده است با اظهارات شاکی ماموران بلافاصله جهت بررسی موضوع وارد عمل شده و به محلی که شاکی عنوان کرده بود مراجعه کردند.
 کلانتر ۱۶۷ دولت آباد اضافه کرد: با مراجعه ماموران به محل ، راننده به محض مشاهده پلیس  متواری شد، با فرار متهم عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز که طی مسیر کوتاهی ماموران موفق شدند خودرو را در یکی از کوچه های فرعی متوقف و متهم را دستگیر کنند.
 این مقام انتظامی در خاتمه افزود: در بازرسی از متهم که ” مهدی ” نام داشت یک قبضه چاقو و یک تلفن همراه کشف شد ماموران او را به همراه شاکی و اموال مکشوفه جهت تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.