زور وایکینگ‌ها به پرتغال نرسید

جام جم آنلاین: تیم ملی فوتبال پرتغال در دومین دیدار خود از رقابت‌های یورو ۲۰۱۲ مقابل دانمارک به اولین پیروزی خود دست یافت.

پرتغال در دومین دیدار خود در گروه B رقابت‌های یورو ۲۰۱۲ با نتیجه ۳ بر ۲ از سد دانمارک گذشت تا به اولین پیروزی خود در این رقابت‌ها دست پیدا کند.

پرتغالی‌ها می‌دانستند که برای بقا در رقابت‌ها نیاز مبرمی به کسب نتیجه مطلوب در مسابقه مقابل دانمارک دارند و به همین دلیل بازی را هجومی آغاز کردند.

در دقیقه ۲۴ بازیکنان پرتغال صاحب یک ضربه کرنر شدند و پپه مدافع پیش‌تاخته پرتغالی‌ها موفق شد با یک ضربه سر چرخشی و از زاویه بسته دروازه دانمارک را باز کند تا پرتغال با یک گل از حریف خود پیش بیفتد.

در دقیقه ۳۶ بازیکنان پرتغال فراری را از سمت راست طرح‌ریزی کردند و توپ درون محوطه جریمه دانمارک به پوتینگا رسید. این بازیکن نیز با یک ضربه محکم توپ را به تور دروازه دانمارک رساند تا پرتغال با اختلاف دو گل از حریف خود پیش بیفتد.

پس از این گل، دانمارکی‌ها فشار خود را افزایش دادند و در صدد جبران نتیجه برآمدند.

در دقیقه ۴۱، دانمارکی‌ها توپ را روی دروازه پرتغال سانتر کردند و کروندلی با ضربه سر توپ را روی هوا در اختیار بندتنر قرار داد و این بازیکن نیز با ضربه سر دروازه پرتغال را باز کرد تا در پایان نیمه نخست، اختلاف به یک گل کاهش یابد.

در نیمه دوم، بازی به صورت متعادل پیگیری شد تا اینکه در دقیقه ۸۰ بندتنر با یک ضربه سر گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند تا بازی به تساوی کشیده شود.

اما این پایان کار نبود و پرتغالی‌ها در دقایق باقی‌مانده تلاش زیادی برای زدن گل برتری به خرج دادند.

سرانجام وارلا که اواخر بازی به جای میرلس وارد زمین شده بود در دقیقه ۸۷ گل سوم پرتغال را وارد دروازه دانمارک کرد تا پرتغالی‌ها در این مسابقه با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسند.

به این ترتیب، پرتغال به نخستین سه امتیاز خود در این رقابت‌ها دست یافت و دانمارک نیز که پس از پیروزی مقابل هلند، سه امتیازی شده بود در همین امتیاز باقی ماند.

در دیگر دیدار این گروه‌ آلمان و هلند در یک مسابقه حساس مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. (ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.