زیان میلیاردی دختران در سایت‌ همسریابی

کلاهبردار حرفه ای که با راه اندازی سایت همسریابی میلیاردها تومان از زنان و دختران کلاهبرداری کرده بود،شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ رستمی در این باره اظهار داشت: چندی قبل دو دختر جوان با مراجعه پلیس فتا در شکایتی مدعی کلاهبرداری از خود شدند. پس از این شکایت ماموران اقدامات خود را آغاز کردند.
یکی از دختران در این باره به ماموران گفت: چندی پیش در یکی از سایت‌های همسریابی با فردی آشنا شدم و پس از مدتی به وی اعتماد کرده و زمانی که فهمیدم وی مشکلات مالی دارد مبالغی هنگفتی را به حساب وی واریز کردم. ولی بعد از چند مدت متوجه شدم مرد رویاهایم کلاهبردار بوده و تمامی مشخصاتش جعلی است.
وی ادامه داد: با اعلام این شکایت کارشناسان پلیس فتا طی بررسی‌های تخصصی انجام گرفته متهم را که متواری شده بود شناسایی و دستگیر کردند. متهم پس از رویت مدارک موجود به جرم خود اعتراف و در بازجویی ها گفت: از طریق سایت‌های همسریابی ، دختران جوان را شناسایی و با شگردهای مختلف و هویت‌های دروغین اعتماد آنها را جلب و از آنان مبالغ زیادی پول می گرفتم.
به گزارش خبرگزاری مهر، به گفته رئیس پلیس فتا مازندران، متهم تاکنون بیش از ۳۵ تا ۴۰ دختر و زن جوان را از این طریق اغفال و از آنها کلاهبرداری کرده است.
معاونت اجتماعی پلیس فتا ناجا در این خصوص به کاربران هشدار داد: به کسانی که در تالارهای گفتگو و یا سایتهای مختلف آشنا می‌شوید اعتماد نکنید زیرا در فضای مجازی بسیاری از افراد هستند که با چهره‌های دروغین و با قصد قبلی وارد شده و نیت آنان صرفاً کلاهبرداری یا اخاذی است.

iTanalyze.ir

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سارا:

    منم یکی از قربانیان این سایتم میترسم پلیس فتا بگم یعنی اونا خانوادمو در جریان میزارند تورو خدا جواب بدید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.