زیربناهای کشور نیازمند بخش خصوصی است/انتخاب وزرایی متخصص برای توسعه کشور

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

تسلط وزرای معرفی شده برای وزارت خانه های نفت، نیرو، راه ، مسکن و شهرسازی صنعت ،معدن و تجارت که عملکردشان در ارتباط مستقیم با کارافرینان و سازندگان بوده غیر قابل انکار بوده است.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ملکیانی رئیس هیات مدیره انجمن تشکل های فنی و مهندسی با بیان اینکه رئیس جمهور کابینه بسیار شایسته به مجلس معرفی کرده است گفت: اعضای هیات مدیره سازندگان زیربناهای اقتصادی می باشند و نقش موثری در پیشرفت و توسعه کشور دارند.


وی ادامه داد: تشکل های فنی  و مهندسی طی سالهای قبل شاهد عملکرد بسیار خوب تعدادی از  وزاری معرفی شده در حوزه های مختلف بودند.


رئیس هیات مدیره تشکل های فنی و مهندسی د رادامه اظهار داشت: تسلط وزرای معرفی شده برای  وزارت خانه های نفت، نیرو، راه ، مسکن و شهرسازی صنعت معدن و تجارت که عملکردشان در ارتباط مستقیم با کارافرینان و سازندگان بوده غیر قابل انکار بوده است.


ملکیانی در ادامه یاداور شد عملکرد وزارتخانه های نامبرده ارتباط مستقیمی با کارآفرینان و سازندگان کشور دارد.


وی با اشاره به اینکه وزرای معرفی شده از جمله وزیر را و شهرسازی توانمندی بالایی در حوزه راه و شهرسازی دارد افزود: امیدواریم مجلس با رای اعتماد قاطع امکان بهره مندی نظام خصوصا راه و شهرسازی راه هم فراهم کند.


رئیس هیات مدیره تشکل های فنیو مهندسی در ادامه  توضیح داد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و بانک مرکزی در تحقق برنامه های و توسعه کشور نقش تراز اولی دارد بنابراین انتخاب فردی متخصص در این حوزه ضروری است.


وی خاطرنشان کرد انجمن شرکتهای ساختمای با عنوان قدیمی ترین تشکل فنی و مهندسی از طرف تمامی سازنندگان در جهت پیشرت و توسعه کشور اعلام امادگی میکند.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.