زیرساخت های گردشگری سیستان و بلوچستان تقویت می گردد

۲۸م اسفند ،

ملک زاده دربدو ورود به سیستان و بلوچستان اعلام کرد:

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در بدو ورود به زاهدان مورد استقبال پرشور و بی نظیر مردم استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، دکتر «محمدشریف ملک زاده» که در آخرین روزهای سال ۹۱ و در آستانه سال نو برای بررسی آخرین وضعیت پروژه های مربوط به میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان به این استان سفر کرده است، شب قبل در فرودگاه زاهدان مورد استقبال پرشور مسوولان و مردم سیستان و بلوچستان قرار گرفت.
استاندار سیستان و بلوچستان، جمعی از مدیران کل، تعدادی از نمایندگان مجلس، تعدادی از مدیران و مسوولان محلی و جمع کثیری از ریش سفیدان، معتمدین و مردم استان سیستان و بلوچستان در مراسم استقبال از معاون رئیس جمهور حضور داشتند.
دکتر ملک زاده در بدو ورود به سیستان و بلوچستان، این استان را یکی از مستعدترین استان ها در حوزه پروژه های مربوط به میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دانست و گفت: این استان با توجه به قدمت و برخورداری از تاریخ کهن و همچنین برخورداری از آداب، سنن و رسوم متنوع به عنوان یکی از استان های مطرح در حوزه میراث فرهنگی شناخته می شود.
وی افزود: از آنجایی که خودم را جزو مردم این استان می دانم به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تمام تلاش خود را برای توسعه و تقویت زیرساخت های گردشگری این استان و همچنین تکمیل پروژه های مربوط به میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خواهم کرد.
معاون رئیس جمهور همچنین صبح امروز(دوشنبه) با حضور در شهر سوخته زابل مورد استقبال گرم و پرشور مسوولان، مردم و ریش سفیدان و معتمدان این شهر قرار گرفت./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.