زیکو: ثابت کردیم ستاره‌ها حرف اول را نمی‌زنند

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

تیم ملی فوتبال عراق در انتخابی جام جهانی دست iبه کار بزرگی زد و در حالی که بسیاری از بازیکنان مالک نام خود را در ترکیب نداشت، با یک گل مقابل اردن iبه پیروزی رسید و اولین سه امتیاز خود را در این مرحله دشت کرد.

به گزارش تفسیری ایسنا،زیکو، سرمربی برزیلی عراق در نشست خبری بعد از بازی از کسب این پیروزی ارزشمند ابراز خوشحالی کرد و گفت: با این پیروزی درس بزرگی iبه تیم‌ها دادیم و آن این که در فوتبال ستاره‌ها و اسم‌های دهن پر کن شاخص معیار نیستند، بلکه این ورزش بر پایه تلاش و اثبات شایستگی‌ها در مستطیل سبز است.

پله سفید فوتبال برزیل افزود: بازیکنان جوان عراق با این پیروزی توانایی‌های خود را iبه نمایش گذاشتند و ثابت کردند که آنها هم می‌توانند موفقیت iبه دست آورند. شاگردانم تلاش زیادی در زمین داشتند و یک پیروزی ارزشمند را iبه دست آوردند. مطمئن باشید که بعد از شرکت در رقابت‌های غرب آسیا قرار است ماه آینده در کویت برگزار شود، تیم عراق از این iبهتر هم خواهد شد و با عملکرد iبهتری در بازی‌های باقی مانده انتخابی جام جهانی شرکت خواهد کرد. شاگردانم نمایش خوبی داشتند و من از آنها رضایت دارم.

زیکو افزود: iبه خوبی از توانایی‌های بازیکنان اردن با خبر بودم نوری صبری، دروازه‌بان ما شب بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و نقش تاثیرگذاری در کسب این پیروزی ارزشمند داشت.

تیم ملی فوتبال عراق با این پیروزی پنج امتیازی شد و تنها با تفاضل گل کمتر نسبت iبه استرالیا در مقام سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. در این گروه ژاپن با پیروزی که شب قبل مقابل عمان iبه دست آورد، ۱۳ امتیازی شد و iبه عنوان اولین تیم در هر دو گروه صعود خود را iبه جام جهانی مسجل کرد.

** جدول رده‌بندی این گروه

۱‌ ژاپن ۱۳ امتیاز

۲ استرالیا ۵ امتیاز (یک بازی کمتر)

۳ عراق ۵ امتیاز (تفاضل گل ۱)

۴ عمان ۵ امتیاز (تفاضل گل ۳ )

۵ اردن ۴ امتیاز


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.