«زیگزاگ» در شبکه شما

جام جم آنلاین: مجموعه تلویزیونی «زیگزاگ» به کارگردانی فریدالدین نیکجو و تهیه‌کنندگی خسرو دادگرمرام در ۱۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای در صداوسیمای مرکز مازندران تولید شده است. این مجموعه بزودی از شبکه شما روی آنتن می‌رود.

به گزارش روابط عمومی معاونت استان‌ها، فریدالدین نیکجو درباره داستان این مجموعه تلویزیونی گفت: سرمدی، رئیس کارخانه نساجی خط تولید جدیدی را راه‌اندازی می‌کند تا با تولید انبوه پارچه، بازار این محصول تامین شود. همزمان با این اقدام محموله بزرگی از پارچه قاچاق وارد کشور شده و در این جریان سرمدی، خانواده و کارخانه‌اش درگیر ماجراهایی می‌شوند.

نیکجو درباره نحوه انتخاب بازیگران این مجموعه اظهار کرد: بخشی از بازیگران از تهران انتخاب شده و بخشی دیگر از بازیگران حرفه‌ای شهرهای استان مازندران و گلستان برای بازی در نقش‌های مورد نظر انتخاب شدند.

وی درباره ویژگی‌های این سریال گفت: یکی از ویژگی‌های این سریال، نحوه ورود قاچاق به کشور و آشنا کردن مردم با تولیدات داخلی و مبارزه با این معضل اقتصادی است.

نیکجو با بیان این‌که این مجموعه در ۳۰ لوکیشن در استان مازندران و شهرهای قائمشهر، ساری، بابلسر و… تصویربرداری شده است، افزود: لوکیشن‌های اصلی در کارخانه نساجی، اداره آگاهی و بیمارستان است.

در این سریال، بازیگرانی همچون محمد عمرانی (سرمدی)، مهرداد ضیایی (تکنده)، شهروز ابراهیمی (پسر سرمدی)، زهرا سعیدی (همسر سرمدی)، رضا آحادی (نعمتی معاون مالی کارخانه)، منوچهر علیپور (مشایخ)، محمد مختاری (سرگرد ستاری)، سولماز حصاری (نازنین مشایخ)، الناز بهمن‌زاده (دختر سرمدی)، پیمان مقدمی (رضا کارگر کارخانه) و رائد تمیمی (محسن کارگر فنی کارخانه) به ایفای نقش پرداخته‌اند.

عوامل دیگری که در این مجموعه همکاری دارند، عبارتند از مدیر تصویربرداری: خسرو دادگرمرام، مدیر برنامه‌ریزی: منصور وثوقی، دستیار اول کارگردان: هادی محقق و فریاد بابایی، صدابردار: امین میرشکاری، طراح صحنه و لباس: مهدی سعیدی، مدیر تولید: وحید مشاری و مدیر تدارکات: علیرضا حق‌شناس.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
بانشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.