زیارت زنده حرم”حضرت‌عباس(ع)”در نمایشگاه قرآن

زیارت زنده حرم”حضرت‌عباس(ع)”در نمایشگاه قرآن

در بخش حوزوی بستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم امکان زیارت زنده حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع) فراهم شده است.

به گزارش فارس غرفه ویژه حرم حضرت «ابوالفضل العباس (ع)» در بخش حوزوی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با فراهم کردن امکان زیارت حرم حضرت «ابوالفضل العباس(ع)» به صورت مجازی و از طریق اینترنت پذیرای علاقه عاشقان حضرت قمر بنی هاشم (ع) است.

بنا بر این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در این غرفه و یا با مراجعه به سایت www.alkafeel.net  با وارد کردن نام، نام‌خانوادگی، شهر و کشور محل اقامت، به همراه آدرس پست الکترونیکی ثبت‌نام کرده و خادمان حضرت به نیابت از آنها در حرم «حضرت ابوالفضل(ع)» زیارت کرده و دو رکعت نماز و دعای افتتاح به جا می‌آورند.

به موجب این گزارش در این غرفه علاوه بر امکان زیارت  مجازی، عکس‌هایی به صورت تابلو از حرم مطهر و قرآنی نفیس با خط «امام سجاد(ع)» که در موزه آستان مقدس «حضرت ابوالفضل(ع)» قرار دارد به همراه تصویر سرداب مرقد مطهر وجود دارد؛ همچنین در این غرفه پرچم سرخ روی گنبد حضرت به عنوان تبرک برای بازدید کنندگان عرضه شده است.

بنا بر این گزارش، دفتر یاد‌بودی جهت نگارش دل نوشته‌های عاشقان «حضرت ابوالفضل العباس(ع)» وجود دارد که در پایان نمایشگاه به آستان آن حضرت منتقل می‌شود؛ همچنین، قرار است طی روز‌های آینده صندوقی برای جمع‌آوری و انتقال نامه‌های مردم به آستان مقدس قمر بنی‌هاشم در غرفه ویژه آن حضرت در نمایشگاه قرآن نصب شود.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.