زیارت نامه مرغ سحر، نایاب شد

زیارت نامه مرغ سحر، نایاب شد

زیارت نامه مرغ سحر، نایاب شد

سیدعلی صالحی ضمن اشاره به تجدید چاپ کتاب «زیارت نامه مرغ سحر» آخرین دفتر شعرش که از سوی نشر چشمه راهی بازار شده بود، گفت: خوشحالم که می‌شنوم این کتاب در بازار نایاب شده است ولی حاضر نیستم چاپ‌های بعدی این مجموعه را به ناشر دیگری بسپارم.

منبع : خبرگزاری مهر

تاریخ : یکشنبه ۱۲ شهریور ساعت ۱۲:۲۵

این شاعر پیشکسوت درباره آخرین وضعیت کتاب‌های تازه یا تجدید چاپی خود، افزود: من اوایل سال ۱۳۹۰ شش دفتر از تازه‌ترین شعرهایم را به ۴ ناشر معتبر سپردم که تا امروز منتظر پروانه نشر از سوی دایره نظارت بر کتاب به سر می‌برند. از این میان سه دفتر شعر را به موسسه انتشاراتی نگاه، یک مجموعه را به انتشارات مروارید، یک کتاب را به نشر چشمه و مجموعه نهایی را به نشر ثالث داده‌ام.
سیدعلی صالحی همچنین از انتشار سومین کتاب از مجموعه آثارش در ۱۰۰۰ صفحه از سوی انتشارات نگاه خبر داد و افزود: دو مجموعه پیشین (جدل اول و دوم – ۲۰۰۰ صفحه) هم به چاپ‌های متعدد رسیده‌اند.
وی گفت: چاپ ششم گزینه شعر من هم در انتشارات مروارید پایان پذیرفته و آماده چاپ هفتم می‌شود و به احتمال قوی زمستان امسال چاپ هفتم این گزینه شعر به بازار خواهد آمد.
پیشگو و پیاده شطرنج، مثلثات و اشراقها، عاشق شدن در دی ماه، مردن به وقت شهریور، دیرآمدی ری‌را، نامه‌ها، نشانیها، سفر بخیر مسافر غمگین پاییز پنجاه و هشت، آسمانیها، رویاهای قاصدک غمگینی که از جنوب آمده بود، آخرین عاشقانه‌های ری‌را، دعای زنی در راه که تنها می‌رفت، چیدن محبوبه‌های شب را تنها به باد یاد خواهد داد و از آوازهای کولیان اهوازی، دفترهای شعر سیدعلی صالحی به شمار می‌روند.

کد خبر: ۴۵۵۵۴

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.