زیباترین گوشی ها در سیستم عامل های مختلف

 یکی از فاکتورهای مهم برای کاربران در هنگام خرید گوشی های هوشمند ،شکل ظاهر آن است بنابراین طراحی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی‌های موبایل است زیرا اکثر کاربران هنگام خرید، طراحی و شکل و شمایل گوشی برای‌شان مهم است.اما کدام گوشی‌ها ظاهر زیباتری دارند؟ در اینجا می‌خواهیم زیباترین گوشی ها در سه سیستم عامل اندروید، iOS و ویندوزفون را برای‌تان معرفی کنیم.

گوشی زییای اندروید

انتخاب زیباترین گوشی در بین اندرویدی‌ها بسیار دشوار است! تنوع فوق‌العاده گسترده، سازندگان ریز و درشت به همراه طراحی‌های متفاوت، کار را به عملیات غیر ممکن بدل می‌کند. اما بالاخره بایستی یک گوشی را برگزید! انتخاب ما، نکسوس ۶ است.

ششمین گوشی نکسوس گوگل، با همکاری موتورولا ساخته شده است و برخلاف رویه گذشته گوگل که تلاش در تولید مدل‌هایی با قیمت اقتصادی داشت، این بار کاری متفاوت کرده و این هوشمند غول پیکر ۶ اینچی را با مبلغ بالاتری روانه بازار نموده تا بدانیم که یکی از مسایل مربوط به زیبایی، مربوط به همین قیمت بالایش است. نکسوس ۶ که در خطوط چهره‌اش، دست مهندسان موتورولا به وضوح دیده می‌شود، دارای طراحی بسیار دلپذیری بوده و یکی از خوش چهره‌ترین گوشی‌های بازار است.

زیباترین گوشی در هر سیستم عامل

مدل‌های دیگری که می‌توانستند این مقام را به دست بیاورند:

اچ‌تی‌سی وان M8

زیباترین گوشی در هر سیستم عامل

بی‌تردید این گوشی تمام فلزی اچ‌تی‌سی، یکی از زیبارویان بازار است و طرفداران بسیار زیادی به خاطر شکل و چهره دوست‌داشتنی‌اش، کسب کرده است.

سامسونگ گلکسی آلفا

زیباترین گوشی در هر سیستم عامل

ورود سامسونگ به ساخت گوشی‌های فلزی با یک مدل باریک، با چهره‌ای جذاب و خوش دست است تا بالاخره سامسونگ هم در این بین صاحب یک نماینده باشد.

سونی اکسپریا Z3

زیباترین گوشی در هر سیستم عامل

ترکیب شیشه و فلز سونی این بار در بطن آخرین پرچمدار آن یعنی Z3 ظهور کرده تا با بدنه‌ای باریک‌تر و ظاهری خوش دست‌تر، بتواند یکی از نمایندگان ما در بین زیبارویان باشد.

گوشی زیبای iOS

انتخاب در میان گوشی‌های iOS کار چندان دشواری نیست زیرا به دلیل محدودیت در تولید مدل‌های با این سیستم عامل که تنها منحصر به اپل است، می‌توان انتخاب راحت‌تری داشت. با آنکه گوشی‌های آی‌فون ۶ و ۶ پلاس به تازگی معرفی شده‌اند، اما انتخاب ما برای زیباترین، آی‌فون ۵s است.

زیباترین گوشی در هر سیستم عامل

این گوشی که بدنه‌ای تمام فلزی با چهره جذاب گوشی‌های آی‌فون را دارد، نمایشگری ۴ اینچی داشته و بسیار خوش دست است. بایستی پذیرفت که گرد کردن و باریک‌تر ساختن گوشی‌های جدید، باعث شده تا از جذابیت آی‌فون‌های تازه کاسته شود تا همچنان لقب زیباترین به ۵s تعلق بگیرد

مدل‌های دیگری که می‌توانستند این مقام را به دست بیاورند

اپل آی‌فون ۶

زیباترین گوشی در هر سیستم عامل

شاید به زیبایی ۵s نباشد اما در بین گوشی‌های موجود در بازار به دلیل باریکی، خوش دستی به همراه بدنه فلزی، یکی از خوب‌هاست!

آی‌فون ۴s

زیباترین گوشی در هر سیستم عامل

قدیمی است، بیش از ۳ سال از تولید آن می‌گذرد اما هنوز زیباست! یک گوشی کوچک و جمع و جور که اصالت اپل در چهره خطوط آن بیشتر دیده می‌شود.

گوشی زیبای ویندوز فون

در اینجا نه وسعت و گستردگی محصولات اندرویدی دیده می‌شود و نه محدودیت iOS و به همین خاطر کار انتخاب شاید منطقی‌تر به نظر برسد. انتخاب ما، نوکیا لومیا ۸۳۰ است.

زیباترین گوشی در هر سیستم عامل

این گوشی با یک فریم فلزی در اطرافش، بدنه مستحکم با رنگ‌بندی‌های دوست داشتنی و ضخامت کم، گوشی بسیار خوش دست و زیبایی است. لنز دوربین ۱۰ مگاپیکسلی نیز در پشت آن به زیبایی قرار گرفته و طراحی دوچندان زیبایی به گوشی بخشیده است.

مدل‌های دیگری که می‌توانستند این مقام را به دست بیاورند

اچ‌تی‌سی وان M8 نسخه ویندوزفون

زیباترین گوشی در هر سیستم عامل

این گوشی درست با همین ظاهر و استایل، کاندیدای حضور در بین زیبارویان اندرویدی بود و دیگر تعجبی ندارد که در میان چهره‌های ماندگار ویندزوفون نیز قرار بگیرد.

نوکیا لومیا ۹۳۰

زیباترین گوشی در هر سیستم عامل

پرچمدار این روزهای بازار ویندوزفون‌ها، یک گوشی ۵ اینچی با ظاهر دوست داشتنی و رنگ‌بندی متنوع است که بی‌تردید شایستگی حضور در میان نمایندگان زیباروی ویندوزفون را داراست.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.