زیبای خفته، دختری که ناگهان به خواب میرود! +عکس

 

یک دختر ۱۵ ساله به یک بیماری به نام سندرم زیبای خفته دچار است و همیشه در حال چرت زدن است. این دختر ۱۵ ساله که استیسی کامرفورد نام دارد که از نوعی بیماری خاص رنج میبرد. وی به صورت دوره ای به خواب عمیق فرو میرود و اکثرا در حال چرت زدن است در آخرین دوره ای که وی به خواب عمیق رفت مدت ۲ ماه در خواب بوده است. او یکی از ۱۰۰۰ نفری است که در سراسر دنیا به این بیماری عجیب دچار هستند.

 

مادر ۵۳ ساله وی میگوید:شروع دوره  ها هیچ علامت خاصی ندارد . گاهی وی در حال راه رفتن ناگهان کف خانه می افتد و خوابش میبرد. این اتفاق به قدری سریع رخ میدهد که او حتی فرصت نمیکند خود را به جای مناسبی برساند. او در شرایط خواب عمیق از رختخواب خارج شده و به دستشویی میرود و گاهی غذا میخورد و آب می نوشد اما همه این حرکات را در حالی که خواب است انجام میدهد.

 

 

زمانیکه از خواب برمی خیزد فکر میکند یک روز در خواب بوده و از اتفاقات افتاده کاملا بی اطلاع است  و همه چیز را فراموش کرده است و چیزی به خاطر نمی آورد. نکته جالب اینکه وی در دوره های خواب عمیق صدایش تغییر میکند و مانند یک کودک حرف میزند و رفتار میکند.

 

 

به گزارش ممتازنیوز.کام این دختر مدت یک سال است به این بیماری مبتلا شده است و هنوز درمانی برای این بیماری یافت نشده است. او به دلیل این بیماری مجبور شده است مدرسه را رها کند که این مسئله به شدت وی را ناراحت کرده است.

گردآوری شده توسط ممتازنیوز . کام

اس ام اس,عکس,دانلود آهنگ,اخبار,سرگرمی تفریحی | ممتازنیوز.کام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.