زیرساخت اختلالات اخیر اینترنت را مربوط به مشکلات فنی مخابرات دانست

۱۶خردادماه،

شرکت ارتباطات زیرساخت اختلالات اخیر اینترنت را مربوط به مشکلات فنی مخابرات دانست.
 
مدیر کل روابط عمومی این شرکت در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد:از روز قبل یکی از روترها و بعضی سوییچ‌ها مخابرات تهران دچار مشکل فنی شده بود و به همین سبب این شرکت در ارائه خدمات خود در بعضی نقاط شهر با اختلالاتی همراه بود که گویا این اختلالات چند ساعتی هم به طول انجامید.
 
مهدی خدایی با تاکید بر این‌که در این زمینه مشکلی از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت وجود نداشته این گونه اعلام کرد بعضی شرکت‌ها ممکن است بخشی از عمده‌ای از پهنای باند خود از شرکت ارتباطات زیرساخت تامین کرده و در حد چند STM1 از مخابرات سرویس بگیرند. به همین سبب ممکن است بعضی شرکت‌های PAP از طریق این اختلالات دچار مشکل شده باشند.
 
به گزارش ایسنا، روز قبل نقاط مختلفی از شهر دچار اختلالات اینترنتی بودند که در این زمینه شرکت مخابرات خاطرنشان می‌کند مشکلی ندارد و ممکن است موضوع به شرکت ارتباطات زیرساخت که به عنوان تامین کننده اصلی پهنای باند به شمار می رود باشد. مسوولان شرکت زیرساخت هم این گونه اعلام می‌کنند که این شرکت در ارائه پهنای باند مشکلی نداشته و سرویس دهی آن به شکل معمول انجام می‌شود.
 
مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در این باره گفته بود در زمان پخش مناظره‌ها کاندیداهای ریاست جمهوری از صدا و سیما حجم دانلود بسیار بالا رفته بود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.