زیرنویس شدن نشانی یک پایگاه اینترنتی تعطیل شده هنگام پخش «هوش سیاه ۲»

۳۱اردیبهشت،

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، روز شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه در گزارشی با عنوان «سایت خبری سیما فیلم تعطیل شد» به این نکته اشاره کردیم که مخاطبان هنگام ورود به این پایگاه اینترنتی با صفحه ای خالی مواجه می شوند. در توضیح سبب این مساله هم عنوان شد: «احتمالا فایل های اطلاعاتی این پایگاه اینترنتی از روی سرور حذف شده است. حذف شدن این فایل ها نیز می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از پاک شدن فایل اطلاعات توسط مسوولان سرور تا غیرفعال کردن فایل های اطلاعاتی دلایلی است که می تواند سبب نمایش این پیغام باشد».

در شرایطی که عملا این پایگاه اینترنتی وجود خارجی ندارد، سریال هوش سیاه که از شنبه پخش آن از شبکه یک سیما آغاز شده، از مخاطبانش درخواست می کند تا برای اعلام نظر دربارهٔ این سریال، به پایگاه اینترنتی سیما فیلم مراجعه کنند!

خبرنگار سینماپرس در پی گیری این موضوع با شبکه سه سیما تماس گرفت. روابط عمومی این شبکه ضمن اظهار بی اطلاعی از توقف فعالیت پایگاه اینترنتی سیما فیلم اعلام کرد این موضوع را پی گیری کرده و از ادامه زیرنویس شدن پایگاه اینترنتی سیما فیلم تا رفع مشکل پایگاه اینترنتی جلوگیری خواهند کرد.

در پی گیری بعدی خبرنگار ما با روابط عمومی سیما فیلم نیز تماس گرفت. روابط عمومی سیما فیلم با اعلام این مطلب که «سایت سیما فیلم به زودی فعالیت مجدد خود را آغاز خواهد کرد»، پی گیری این مساله را در دستور کار خود قرار داد اما تا لحظه تنظیم این خبر، همچنان پایگاه اینترنتی سیما فیلم قابل دسترس نبوده است.

در این میان، بی توجهی یک رسانه به نظرات مخاطبانش جای تامل بسیار دارد و قطعا چنین رفتارهایی سبب کاهش اعتماد مخاطبان به یک رسانه خواهد شد.

انتهای پیام/ ع. ن ـ ب. ب 


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.