زیرگذر چهارراه ولیعصر(عج) آخر تابستان به بهره‌برداری می‌رسد

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/در حالی که پروژه زیرگذر چهارراه ولیعصر (عج) حداقل ۶ ماه تاخیر در بهره‌برداری دارد،مسئولان اجرایی این پروژه اعلام کرده‌اند که زمان افتتاح بخش زیرگذر و نه تمام پروژه پایان تابستان خواهد بود.

به گزارش ممتاز : سید رامین حسین‌نژاد – معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به انجام ۹۰ درصدی این پروژه گفت: در حال حاضر بحث اجرایی این پروژه در مرحله نازک‌کاری و تاسیسات است و آخر شهریور ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

این مقام اجرایی اعلام کرد که عمده کار پروژه شامل سازه اصلی و قسمت بتونی به اتمام رسیده و به بخش نازک‌کاری و تاسیسات رسیده است.

وی افزود: این پروژه چند فاز دارد، یک فاز مجتمع چند طبقه‌ای است که در یکی از ورودی‌ها قرار دارد. فاز دیگر ورودی است که با اضافه شدن ۱۲۰ متر تونل به خط ۴ مترو متصل می‌شود که ممکن است این دو فاز طی چهار یا پنج ماه آینده تکمیل شوند، اما پروژه زیرگذر در انتهای شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد.

حسین‌نژاد سبب تاخیر را گسترش پروژه اعلام کردو گفت: در ابتدا پروژه‌ای ساده پیش‌بینی شده بود اما مجتمع چند طبقه و اتصال به خط ۴ مترو برای ورودی‌ها بعدا به پروژه اضافه شد و همین موارد زمان کل پروژه را طولانی‌تر کرد.

وی اظهار امیدواری کرد که پله‌برقی‌های این پروژه که در حال بارگیری است بدون هیچ مشکل گمرکی در همین روزها وارد کشور شود.

 سلیمانی – شهردار منطق شش تهران در اواخر سال قبل اعلام کرده بود که کارهای سازه‌ای زیرگذر چهارراه ولیعصر (عج) تا نیمه فروردین به پایان می‌رسد، اما برای بهره‌برداری از آن، به پله‌برقی نیاز داریم و به سبب مشکلات ارزی، زودتر از پایان فروردین به دستمان نمی‌رسد.

سلیمانی در آن زمان هیچ اشاره‌ای به تغییر در اجرای پروژه نکرده بود.

– ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.