زینال حسینی: شرایط ایده آل را برای رقابت های کشوری و انتخابی مهیا کرده ایم

۲۱ام بهمن ،

مسئول کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو معتقد است: همه شرایط را برای برگزاری رقابتی سالم مهیا می کنیم.

سید حسین زینال حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: رقابت های انتخابی تیم های ملی مردان و زنان را برگزار کردیم که باید بدون مشکل باشد و پس از آن مسابقات کشوری نوجوانان را داشتیم. کمیته مسابقات فدراسیون همه شرایط برگزاری را برای رقابتی سالم و ایده آل مهیا کردیم.
وی گفت: طبق قانون داوری ها، از بازبینی فیلم مسابقات نیز استفاده شد و شرایطی در رقابت های انتخابی داشتیم که با هماهنگی کادر فنی تیم ملی در صورتی که بازیکنی کارت اعتراضش در مسابقه سوخته بود در صورت اعتراض با دخالت سرداور زمین باز هم بازبینی انجام می شد تا حق بازیکنی از بین نرود و امتیازات برگردانده شود و کار آسانتری در ادامه ایجاد شود.
مسئول کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو تصریح کرد: در مسابقات تکواندو همیشه باید منتظر حوادثی تازه باشیم و به هر حال مدعیان جوان و با انگیزه ای می باشند که ممکن است سبب شگفتی هم شوند و همین موضوع در این دوره هم سبب باخت چند ملی پوش نیز شد.
وی در مورد استفاده از هوگوهای الکترونیکی در رقابت های انتخابی تیم ملی گفت: به تناسب بازی ها هوگوهای الکترونیکی در اختیار بازیکنان در مسابقات گذاشته می گردد و این طور نیست که با شرکت ۱۷۵ تکواندوکار به همین تعداد هم هوگو در اختیار داشته باشیم و تا به حال در مسابقات برگزار شده و لیگ مشکلی وجود نداشته است. تعدادی از این هوگوهای الکترونیکی خریداری شده و هیچ گاه مشکلی از این لحاظ نداشته ایم.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.