زینی‌زاده: کریمی با نظر جلالی جذب شد نه باشگاه

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

حمید زینی زاده در مورد اینکه باشگاه تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات در قیاس با باشگاه هایی که قراردادهای نجومی امضا می کنند مشکل مالی پیدا نکرده یا خیر اظهار داشت: مشکل که داریم. ما مجبور هستیم که پول کمتری به بازیکنان بدهیم به همین سبب بعضی از آنها دور و اطراف تیم ما نمی آیند.

وی افزود: ۴ بازیکن گرفته ایم که همه آنها زیر یک میلیارد بوده اند و مشکلی برای پرداختی های آنها نداشته ایم. ما هم مشکلات مالی داریم اما من ناامید نیستم و فکر می کنم مشکلات حل می گردد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص اینکه آیا علی کریمی با قیمتی زیر یک میلیارد به تراکتورسازی پیوسته است، اظهار داشت: چرا که نه؟ تراکتورسازی این همه هوادار دارد. هم علی کریمی به تیمی مثل تراکتورسازی نیاز داشته و هم ما به بازیکنی مثل او.

وی در پاسخ به این سؤال که گفته می گردد خرید علی کریمی به نظر جلالی نبوده و این خواسته باشگاه بوده است، گفت: اصلا این طور نیست. علی کریمی در لیست مجید جلالی بود و با تایید او این بازیکن را جذب کردیم و از این خرید هم پشیمان نیستیم.

زینی زاده در خصوص اینکه از جذب جواد نکونام ناامید شده اند یا خیر گفت: ما در مورد نکونام نه امیدوار هستیم نه ناامید. چون کلا به بازیکن وابسته نیستیم.تا دقیقه ۹۰ کسی نمی داند چه اتفاقی رخ می دهد.

وی در خصوص دستیاران جلالی گفت: در حال بررسی هستیم. شاید یک دستیار خارجی و یا داخلی به کادرفنی اضافه شود و این بستگی به نظر جلالی دارد.

زینی زاده در مورد اینکه آیا بدهی تونی اولیویرا داده شد یا خیر گفت: این بدهی را هم پرداخت می کنیم.

 

 

فارس

باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.