ساحلی بازان جوان ایران از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا بازماندند

۲۶اردیبهشت،

تیم والیبال ساحلی جوانان کشورمان به سبب عدم همکاری سفارت هند از شرکت در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا باز ماند.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم ملی والیبال ساحلی جوانان کشورمان به سبب عدم همکاری سفارت هندوستان در صدور روادید برای تیم ملی ایران، از حضور در اولین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جوانان آسیا بازماند.

با وجود مشکلاتی که هندی ها برای نماینده کشورمان به وجود آورده بودند، تلاش همه جانبه مسئولان فدراسیون والیبال ایران و مذاکرات انجام شده، این امید را داده بود تا جوانان والیبال ساحلی کشورمان که حدود دو ماه در اردوی آمادگی به سر می بردند، با صدور روادید در آخرین لحظات امشب تهران را به مقصد چنای ترک کنند و با یک روز تاخیر در محل مسابقات حاضر شوند تا بتوانند نماینده شایسته ای برای والیبال ساحلی ایران باشند که بالاخره ظهر امروز پنجشنبه با نهایی شدن عدم صدور ویزا، این تیم نتوانست در این مسابقات شرکت کند.

از آنجا که بر اساس مقررات صدور ویزا برای تیم های شرکت کننده از وظایف اصلی میزبان مسابقات در سراسر دنیا می باشد، مسئولان فدراسیون والیبال ایران در مقابل  این کارشکنی هندوها با ارسال نامه ای به کنفدراسیون والیبال آسیا و فدراسیون جهانی والیبال اعتراض خود را از این موضوع اعلام کردند و خواهان رسیدگی سریع به این موضوع شدند.

لازم به ذکر است این درحالیست که نماینده والیبال هندوستان کمتر از ۲۰ روز پیش در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا مهمان جموری اسلامی ایران بود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.