ساختار شرکت مخابرات تغییر کرد

ساختار و مدل عملیاتی شرکت مخابرات ایران به منظور گذار از شرایط سازمانی موجود به ساختار سازمانی مبتنی بر آخرین فناوری ها و بر اساس مدل های استاندارد تعریف و عملیاتی شد.
بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، پروژه تغییر ساختار، بر اساس قرارداد منعقده از خرداد ماه سال ۱۳۹۰ به مدت ۹ ماه تعریف و طی ۲ فاز توانست برای اولین بار پس از خصوصی سازی، اجرا شود.
تدوین چشم انداز، مأموریت ها، استراتژی، مدل عملیاتی جدید، ساختار سازمانی مشتری محور، اهداف مالی، شرح مشاغل برای تمام عملکردهای مجموعه در سطح یک و دو سازمانی و تدوین فرآیندها از دستاوردهای اجرای این پروژه است.
بر اساس این گزارش، ساختار سازمانی جدید کاملا مشتری محور بوده و رسیدن به شرکت مخابراتی واحد به عنوان یک شرکت خصوصی در سطح کشور با مدیریت در شش ناحیه میسر می کند.
مظفر پور رنجبر مدیر امل شرکت مخابرات ایران، در مورد تغییر ساختار شرکت مخابران ایران گفت: تدوین مدل عملیاتی اداره مخابرات طی یک سال گذشته را یک گام به جلو است و این مدل ساختار را درست می کند و اجازه می دهد کارهای شرکت به خوبی پیش رود، اما گام اصلی، تدوین استراتژی است که به زودی شروع می کنیم.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.