ساختمان کلینیک سینا دارای تخلفات متعددی از جنس ماده ۱۰۰ است

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد، تغییراتی که در راهرو ها، پارکینگ و پشت بام کلینیک سینا ایجاد شده، خطر آفرینی ساختمان را افزایش داده و در نهایت شهردار منطقه یک مسئولیت مدیریت میدانی و ارائه گزارش را بر عهده گرفت.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، اقبال شاکری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با اشاره به بازدید از محل حادثه در کلینیک سینا، نوشت:

《 روز چهارشنبه بازدیدی از محل حادثه داشتم و بعد از آن همراه همکارم آقای سید نظام موسوی با شهردار محترم دکتر حناچی، جلسه ای برگزار شد تا ضمن روشن شدن ابعاد این حادثه، خلا های قانونی جهت جلوگیری از بروز اتفاقات مشابه مشخص گردد.

موارد زیر قابل توجه است:

۱٫ ساختمان کلینیک سینا، دارای تخلفات متعددی از جنس ماده ۱۰۰ می باشد و از لحاظ ایمنی هم چندین بار اخطار دریافت کرده است ولی متاسفانه از طرف مالک اقدامی صورت نگرفته است.

۲٫ تغییراتی که در راهرو ها، پارکینگ و پشت بام ایجاد شده، خطر آفرینی ساختمان را افزایش داده است.

۳٫ پس از حادثه کسی پاسخگویی به مردم آسیب دیده و معترض را بر عهده نگرفته بود.

به نظر من در این موارد شهرداری مناسب ترین ارگانی است که می تواند مدیریت میدانی را برعهده بگیرد. متاسفانه مسئولان مربوط به صورت پینگ پنگی مدیریت و پیگیری این حادثه مخصوصا حواشی بعد از آن را به یکدیگر واگذار می کردند!در آخر شهردار منطقه ۱ مسئولیت مدیریت میدانی را بر عهده گرفت.

۴٫ بنا به قول مسئولین حاضر، مجوز هایی که کلینیک از وزارت بهداشت گرفته، دارای اشکالاتی است و باید قصور یا تقصیر صورت گرفته بررسی شود.

بحران مدیریت بحران داریم.در زمان بازدیدم از محل حادثه کلینیک سینا، بیماران بسیاری آمده بودند برای پیگیری نمونه برداری های حاصل از چندین میلیون تومان و چندین ماه زمان؛ کسی پاسخگو نبود!

گفتم تا مسئول این کار مشخص نشود از اینجا نمی روم و در آخر شهردار منطقه ۱ قول پیگیری و گزارش داد.》

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.